... / ... Oplichter?

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998

Bericht door BlackSheep »

Zoals eerder vermeld door een van de moderators geef ik hierbij mijn reactie.

Het is zeer spijtig wanneer je een onderdeel of auto koopt waarvan je verwacht dat er geen problemen mee zijn en waar achteraf blijkt dat er toch gebreken zijn. Helaas is dit een dispuut tussen verkoper en koper en staan wij als club hier volledig buiten.

Als club kunnen wij niet instaan voor de kwaliteit van goederen die via ons forum worden aangeboden. Bij iedere koop is het dan ook zelf goed opletten wat je koopt en goede afspraken te maken over garanties of dergelijke. Wij kunnen niet voor de koper bepalen of iets goed of niet is en gaan dit ook niet doen. Het enige wat deze club biedt is de mogelijkheid om goederen te verkopen en aan te kopen. Wat geheel op eigen risico is.

Indien blijkt (uit meerdere berichten) dat iemand welke bij ons is geregistreerd opzettelijk defecte cq. verkeerde spullen aan het verkopen is kunnen wij hem alleen waarschuwen of bij zeer grove overtredingen de toegang tot het forum te ontzeggen.

Helaas kunnen we in jouw geval niets voor je betekenen. Jouw aankoop heeft buiten het forum plaatsgevonden met toevallig iemand die hier ook geregistreerd is. Je kunt hoogstens een klacht opstellen en naar mij mailen, indien wij meerdere klachten ontvangen over deze gebruiker dan kunnen wij optreden.

Voor alle duidelijkheid wij staan niet toe om ongevraagt persoonsgegevens openbaar te maken. We zullen hier streng op toezien. Gegevens zullen worden verwijderd en diegene die het plaatst zal een waarschuwing kriigen.

Indien er nog vragen zijn kun je je tot mij wenden.

Mvg. Dennis
Admin Mazdamx-3.nl
Gesloten