H1 of H4
Moderator: Moderators
H1 of H4
Heeft een mx-3 H1 of H4 halogeen lampen? het staat er namelijk niet bij in mijn manual.
want ik wil waarschijnlijk PHILIPS X-TREME POWER erin zetten, alleen zijn die er alleen in H4 en H7 hier in Nederland.
want ik wil waarschijnlijk PHILIPS X-TREME POWER erin zetten, alleen zijn die er alleen in H4 en H7 hier in Nederland.
- mazdamaster
- Pilot
oke thx, want ik raakte in de war door fordprobestore. daar staan namelijk: Xenon Super Blue 100w Bulb Pair - H4 MX-3 Early.
dus ik dacht:
h4 =91-94
h1 =95-98
en ik heb 95.
(offtopic maar) Is de 95 mx-3 soms een soort overgang :P. want toen ik een nieuwe waterpomp moest, zat er een wp met kleine flens in wat volgens forprobestore voor pre 94 is.
dus ik dacht:
h4 =91-94
h1 =95-98
en ik heb 95.
(offtopic maar) Is de 95 mx-3 soms een soort overgang :P. want toen ik een nieuwe waterpomp moest, zat er een wp met kleine flens in wat volgens forprobestore voor pre 94 is.

ik ging er ook geen 100watts in zitten, die zag op fbs staan voor mx-3 early. daardoor wist ik niet of een 95+ mx-3 h4 had.
Had natuurlijk zelf kunnen kijken, maar het sneeuwde :P
Ik heb nu philips extreme power er in gezet, 55w.
35 euro, geeft vrij veel meer licht. ze zeggen +80%, maar dat weet ik niet. Het is in ieder geval beter dan de lampen die er eerst in zaten.
Het is geen xenon, maar het geeft wel een mooi helder wit licht. ipv wit/geel.