injectoren alleen heeft geen zin.
Das pas nodig als je dus zodanig de benzine druk gaat verhogen dat je stock injectoren op hun max komen.
Gevolg daarvan is dus dat je fuelcut krijgt.
Wordt dus geen benzine meer ingespoten dus de motor slaat min of meer uit, met alles gevolgen van dien.
Maar als je gaat chippen moet duidelijk vermeld staan door de fabrikant daarvan wat de benodigheden/aanpassingen zijn voor de benodigde chip.
Echter bij niet geblazen motoren hoeft je geen gigantische verwachtingen te hebben van alleen chippen met wat aanpassingen.
Tuurlijk pak je vermogens/koppel winst, maar of het op weegt tegen de kosten die je maakt ?
Ik vind het persoonlijk echt zonde geld.
Je pakt misschien max. 40 pk (heel ruim genomen).
Dit is een voorbeeldje van wat een fabrikant voorschrijft als je gaat aanpassen :
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... 1c11908c11
dat is een volgende stap voor mijn auto bijv.
Maar kijk is naar dat lijstje wat je allemaal nodig dient te hebben voordat je die vermogens bereikt.
En reken is uit wat dat al kost.
Patje hier heeft (correct me if i'm wrong) ongeveer dezelfde aanpassingen gedaan als die jij net opgenoemd hebt (op het chippen na)
Hij pakte wel wat winst maar niet gigantisch veel, hij had zelf meer verwacht.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>