http://img697.imageshack.us/img697/676/foto039x.jpg
Lichbundel linkerkoplamp
Lichtbeeld Halo's
Moderator: Moderators
- Brutus
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Kerel bedankt voor de moeite hier heb ik wat aan !!!

Dit is een perfect beeldje inderdaad. De bundel blijft hier ook omhoog gaan zo te zien naar rechts toe. Of komt dat door het scheef hangende papier.
Het is in ieder geval veel beter dan wat ik nu heb. Ondanks dat deze ook uit amerika komen.
Ook fijn dat je alleen de projector beweegt en niet de hele unit dit is bij type 2 namelijk wel het geval...
Nogmaals bedankt voor de moeite. Ik ga me denk ik de type 1 lampen bestellen en de type 2 maar verkopen dus als iemand interess heeft :P
Greetz Brutus
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Brutus schreef:Hiwo schreef:[url]
Nogmaals bedankt voor de moeite. Ik ga me denk ik de type 1 lampen bestellen en de type 2 maar verkopen dus als iemand interess heeft :P
Greetz Brutus
Voor de juiste prijs

N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Ja aan de achterkant zitten 2 schroeven, met deze kan je de de bundel hoger of lager zetten.. Wat je dan precies stelt ( lamp of reflector) weet ik niet, maar de behuizing zie ik iig niet bewegen.
Wat ik wel vreemd vind is dat je ze alleen hoger of lager kan zetten en niet naar links of rechts kan stellen , zoals de originele headlights..
Wat ik wel vreemd vind is dat je ze alleen hoger of lager kan zetten en niet naar links of rechts kan stellen , zoals de originele headlights..