@ wennypoes
Moderator: Moderators
- kevinvandorst
- Co-Pilot
- wennypoes
- New member
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
dast is wel zo... alles kan sneller maar je moet het ook willen en het geld er voor hebben.
ben nu bezig met een huisje te krijgen dus ja daar gaat mijn geld dan heen.... hij wil bij zijn moeder blijven wonen.. dus ja dat kost hem niets he.....
en hoe meer pk je hebt, hoe harder je rijd(de meesten wel!!!) hoe meer benzine je moet hebben hoe hoger de boetes... ja zo kan ik nog wel ffies door gaan natuurlijk....
laat mij maar genieten van me best harde muziek en lekker de buitenkant van de auto mooi maken.
ieder zijn eigen ding...
ben nu bezig met een huisje te krijgen dus ja daar gaat mijn geld dan heen.... hij wil bij zijn moeder blijven wonen.. dus ja dat kost hem niets he.....
en hoe meer pk je hebt, hoe harder je rijd(de meesten wel!!!) hoe meer benzine je moet hebben hoe hoger de boetes... ja zo kan ik nog wel ffies door gaan natuurlijk....
laat mij maar genieten van me best harde muziek en lekker de buitenkant van de auto mooi maken.
ieder zijn eigen ding...
- wennypoes
- New member
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
jaja... de tijd is gekomen, ik kan er niet meer mee rijden.... volgensmij zijn me stuurstangen of me aandrijfassen helemaal aan gort... als ik em van de parkeerplek rijd dan hoor je constand tik tik tikt itk tik maar best wel hard, iemand een idee wat ik kan doen? heb weinig geld dus.....
misschien iemand hier intresse in de auto?
apk nog tot 27 april
kenteken is hs hl 96
iets meer als 2 ton gelopen
mailen naar wenny87@hotmail.com graag.. daar kijk ik vaker op
heel jammer,,,,,,,
misschien iemand hier intresse in de auto?
apk nog tot 27 april
kenteken is hs hl 96
iets meer als 2 ton gelopen
mailen naar wenny87@hotmail.com graag.. daar kijk ik vaker op
heel jammer,,,,,,,