Waar haal je "stickers" vandaan?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Eefjuh schreef:??

Ik vat t niet hoor, ben ik nou zo onduidelijk?


Achterop zitten 2 "stikcers" die van de mazda, en dan het type, voor op de motorkap zit het OUWE logo van de mazda.

Ik wil alle drie de "stickers" vervangen, het ouwe logo door het nieuwe, en achterop gewoon ook even verfrissen.

Dus vraag k me af waar die dingen te koop zijn.,.. ik had inderdaad al gezien dat project van (de eigenaar van de site?) mazda mx-3 op deze site, achterop de auto, zo wil ik het dus ook..

Dus dan.. waar haal je die dingen? :P


nou, de openingspost blinkt nu niet uit in echte duidelijkheid in mijn ogen ( en volgens anderen ook niet echt) maar dat terzijde

die voor decal kun je vast wel kopen bij de dealer, of even een keer dagje de sloop afgaan ( zullens vast wel wat nieuwe mazdas in puin liggen :cry: )

en dat V6 logo, dat kun je volgens mij wel op marktplaats e.d kopen, of ook gewoon even de sloop afstruinen naar een franse 6pitter :mrgreen:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Eefjuh schreef:??

Ik vat t niet hoor, ben ik nou zo onduidelijk?


Achterop zitten 2 "stikcers" die van de mazda, en dan het type, voor op de motorkap zit het OUWE logo van de mazda.

Ik wil alle drie de "stickers" vervangen, het ouwe logo door het nieuwe, en achterop gewoon ook even verfrissen.

Dus vraag k me af waar die dingen te koop zijn.,.. ik had inderdaad al gezien dat project van (de eigenaar van de site?) mazda mx-3 op deze site, achterop de auto, zo wil ik het dus ook..

Dus dan.. waar haal je die dingen? :P



gewone mazda dealer!!
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

okeej mooi..

Vriend van me werkt bij een mazda dealer dus die kan ze dan vast wel voor een mooi prijsje meenemen, is de achterkant niet zeer lastig werk?

K zie op de site dat hij ze verhitte, en dr zo af kon halen... k zie me al zitten een half uur met me föhn :P

k wil eigenlijk ipv V6 gewoon als type: ASO :P
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Eefjuh schreef:okeej mooi..

Vriend van me werkt bij een mazda dealer dus die kan ze dan vast wel voor een mooi prijsje meenemen, is de achterkant niet zeer lastig werk?

K zie op de site dat hij ze verhitte, en dr zo af kon halen... k zie me al zitten een half uur met me föhn :P

k wil eigenlijk ipv V6 gewoon als type: ASO :P


SOA kan ook!!
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Whehehehe,,, neej... je kan nooit een V6 een soa gaan noemen ;)

T is ook nooit te hopen dat die straks in de auto te vinden zijn :P
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Eefjuh schreef:Whehehehe,,, neej... je kan nooit een V6 een soa gaan noemen ;)

T is ook nooit te hopen dat die straks in de auto te vinden zijn :P


weet niet wat jij allemaal uitspookt op je achterbank!? maar als je voort zover bent dat je door je bekleding heenzit ken ik nog wel een leuk adresje voor lederen bekleding! ;) slijt ook minder snel!!
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

Whahaha, nou ik heb even gekeken, we moeten de auto nog inwijden, maar op de achterbank gaat dat never en nooit lukken, denk toch dat het de passagiersstoel met een beetje goed passen en meten word :P


We willen nog wel nieuwe stoelen en leren bekleding, maar dat is inderdaad wel erg duur, dus leuke adresjes zijn altijd welkom ;)

Maar van die racestoelen die wij willen lijken me niet mooi in leer, dat zijn va die met gaten erin voor een 4punts gordel..

Gordels zitten overigens wel erg ver weg in de mazda! :blink:
aggressor
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2040
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:50
Locatie: leiden

Bericht door aggressor »

nou lukt echt wel op de achterbank! en als je de bestuurders stoel helemaal naar achter gooit lukt het opckrs! :lol: nmaar weer on topic
Eefjuh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 194
Lid geworden op: 30 mei 2005, 20:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Eefjuh »

nog effe off..

Ligt voor geen meter, t zijn immers kuipjes achterin.

Neem van mij aan, voor MIJ is t veel relaxeder op de voorstoel :P
Plaats reactie