Ik zal me even voorstellen.

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Ik zal me even voorstellen.

Bericht door RobinV »

Hallo allemaal,

Ik ben Robin Verbeek, 20 jaar, kom uit Dordrecht en kijk al zo'n 1,5 jaar geregeld rond hier op het forum. Ik zit nog op school, doe twee mbo opleidingen tegelijk (werktuigbouwkunde en motortechniek) en kan best wel wat dingen zelf. Sleutelen altijd al leuk gevonden (brandstof modelbouwauto's, fietsen en verder eigenlijk alles met een verbrandingsmotor) , dus problemen eerst zelf oplossen, dan pas naar de garage mocht het niet lukken.
Nu vind ik het tijd geworden om een eigen auto aan te gaan schaffen en uiteraard wordt dat een mx-3 (v6)!!!! Heb hier al een beetje rond gekeken in het 'te koop hoekje' maar er staat niet zo veel.
Waar ben ik naar op zoek? een mx-3 1.8liter v6 die qua exterieur en interieur zo standaard mogelijk is. Leuke velgen zijn geen bezwaar natuurlijk, maar andere bumpers en grote spoilers hoef ik allemaal niet.
Kilometerstand wil ik onder de 200.000 hebben en prijs hangt af van de staat van de auto (tot zo'n 4500 euro).

Heb toevallig net op speurders de volgende auto gevonden: http://www.speurders.nl/recent/zwarte-m ... 88613.html
Denk zelf dat het wel een mooie is, wat denken jullie?

Hoop dat jullie me willen helpen en misschien is er over een tijdje weer een nieuw clublid met een mx-3! :) 8)

Groetjes,
Robin.
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Welkom op t forum Robin.
Als je hier al wat langer rondgekeken hebt zul je ongetwijfeld de kooptips al tegengekomen zijn ;)
Succes met je speur(ders)tocht naar een V6, gaat vast wel lukken, maar volgens mij staan er in jouw prijsrange toch wel wat leuke bakkies in het "te koop aangeboden"gedeelte van het forum? Staat daar niks voor je tussen?
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

Welkom,

die zwarte ziet er op het 1e gezicht wel goed uit, maar je budget is vrij hoog voor 4,5 moet je bijna wel 1 kunnen vinden die rond 100.000 heeft gedraaid.
Verder iid wat tweaker2001 zegt ff hier kijken, miss staat er ook nog wel n klze te koop mocht je dat willen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

huh die auto op speurders is van iemand die hier pas lid was :shock:
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Bericht door RobinV »

dankjewel allemaal,
Heb contact gehad met degene van de mx-3 die ik hierboven heb gepost en het klinkt heel goed allemaal! het is niet erg dat ik er wat dingen aan moet doen, vind ik juist leuk!

@JForce: een klze wordt het niet, ik wil gewoon lekker een standaard 1.8'je en dan kijken we wel wat de toekomst brengt.

@mx3 maniac: weet je misschien nog hoe diegene heet want dan kan ik hem eens opzoeken hier op het forum.

ik weet niet of het zover komt, maar is er misschien iemand hier op het forum die in de buurt van Heerenveen woont en met mij bij de auto zou willen bekijken. Ik bedoel, 2 weten meer dan 1 en vooral als er iemand van het forum met een mx-3 bij is!
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

RobinV schreef:@JForce: een klze wordt het niet, ik wil gewoon lekker een standaard 1.8'je en dan kijken we wel wat de toekomst brengt.


Ah oke, maar voor de toekomst: mocht je later wel een klze willen neem dan wel een mx-3 voor 95, ik heb nu 1 uit 1995 (veel mooier interieur naar mijn smaak) maar een ander blok er in is hier wat minder plug & play. voor mij blijft het ook gewoon 1.8 tot de volgende auto.
GoAndre
New member
New member
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2009, 22:07

Bericht door GoAndre »

Hey hey, dat is mijn auto :)
RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Bericht door RobinV »

hey andré!!
Nu ik weet dat jij ook van het forum ben vertrouw ik de zaak gelijk al meer! wat dat betreft ben ik net als jou, aankopen boven de 100 euro moet geen miskoop worden he!

Het is een mx uit '93 dus wat betreft de ombouw zit het wel goed, bedankt voor de tip!
Plaats reactie