Ik ben Kevin en woonachtig in Goudswaard. Ben momenteel 19 jaar en met trots kan ik vertellen dat de MX-3 mijn eerste auto wordt

De mx-3 was niet mijn eerste keus als het om een auto gaat. Zelf heb ik veel gekeken voor oude vw's zoals de type 3, jetta, t1/t2, maar mn ouders zagen liever een betrouwbare auto voor de deur staan. Zodoende kwam ik uit bij de Seat Cordoba Vario (station) vanwege de ruimte die handig is voor de wintersport. Dat werd hem ook niet omdat de auto een totaal wrak was.
Zo kwamen uit bij de mazda garage waar ik ineens een grote glimlach kreeg en een ik-moet-die-hebben! blik in mijn ogen. En zo kocht ik een mx3. Ideaal voor de wintersport

Dus om een kort verhaal lang te maken. Ik ging bewust naar een garage toe om te kijken en dat werd niks en zo was het plan om garages af te gaan en bij de 1e garage was het gelijk prijs

Heb toen snel wat foto's gemaakt toen het rond was:

Het is een 1800cc V6 uit 1992. Momenteel staat de auto nog bij de garage omdat er wat vervangen gaat worden:
- nieuwe telescoop veren voor de achterbak
- normale uitlaat ipv herrie paip
- sportfilter wordt vervangen door origineel
En ik krijg nog wat spul bij:
- originele velgen
- de herrie paip
- originele achterlichten
- sportfilter
1 september ga ik em ophalen en dan komen er natuurlijk nieuwe foto's
=========================================================================
Zo de eerste echte goede foto's sinds ik de auto opgehaald heb. De achterlichten en uitlaat zijn inmiddels vervangen door de originele. Ik was vandaag van plan foto's te maken om de versterker en subwoofer te verkopen. Maar nadat ik het getest had vond ik het toch wel wat hebben en laat ik het lekker zitten :D
Foto's: