Passend maken achterspoiler

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Passend maken achterspoiler

Bericht door Benny »

Hey allemaal,

ik heb laatst een 1.6 afdek spoiler gehaald en deze spoiler http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... t_id=15042 alleen de mijne is niet van pakfeifer maar van een ander merk maar wel precies hetzelfde.

Het probleem is nu dat ik de 1.6 plaat perfect kan monteren alleen past die andere spoiler er niet op. er zitten aardig wat kieren tussen aan de zijkanten waar die onder de lijn van het raam zit en aan de achterkant over de auto hangt.

hoe kan ik hier vanaf komen? ik zat te denken om er zwarte kit ofzo tussen te doen (want die kleur wordt die) om dat weg te werken maar dat ziet er denk ik niet uit?
ik zou misschien wat kunnen plamuren al heb ik daar geen ervaring mee maar ik ga ervanuit dat de spoiler alleen aan de 1.6 spoiler wordt bevestigd en niet aan de achterklep? wt info zou fijn zijn ^^ bedankt!
gr Ben
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Pas laten maken door spuiter is de beste optie.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

nou ben dus langs 5 garages gereden waaronder wat schadeherstel bedrijven die ook autos spuiten en er was er maar 1 die het wilde doen voor 2 a 300 euro dat vond ik net iets te duur voor het monteren alleen.

maar daarna kwam ik bij ECD tuning die zei dat het mooi weg te werken was met kit en dat daar gewoon over heen gespoten kan worden later...
en dat zou me ong 125 euro gaan kosten dat leek me een wat betere prijs mja dan zit die iig muurvast zonder kieren dus a.s. maandag ff wegbrengen :D
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Let wel op, bij dit soort dingen KAN goedkoop duurkoop zijn.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

Uiteindelijk heb ik het maar zelf gedaan :D eerst de 1.6 spoiler gemonteerd
toen de spoiler erop gezet en de contouren afgetekend,
daarna met karton een mal gemaakt van de contouren en
waar de gaten zaten en deze op de auto gelegd en zo 4 gaten geboord :D
piece of cake en kostte me niks!
Plaats reactie