Hey,
Ik ben bezig met een complete audio setup, waardoor de achterbank komt te vervallen. Nu ben ik ben ik bezig met het monteren van de bodemplaat, maar die dekt de brandstofpomp af.
Nu is mijn vraag:
Zou ik het zo maken, dat ik nog altijd bij de pomp kan komen, of is de pomp een onderdeel die niet zo snel kapot gaat? Of kan er er ook vanonder bij komen, door de tank los te schroefen?
Mvg,
Pascal
brandstofpomp
Moderator: Moderators
Van onderen kan je er wel bij maar of je daar zin in hebt....
Het is geen mooi klusje om te doen van onderaf, zeker niet als er van alles vastgeroest is en vervangen moet worden.
Een pomp gaat zelden stuk maar ik zou de gok niet nemen.
Een luikje of een verwijderbare kist is veel makkelijker naar mijn idee.
Het is geen mooi klusje om te doen van onderaf, zeker niet als er van alles vastgeroest is en vervangen moet worden.
Een pomp gaat zelden stuk maar ik zou de gok niet nemen.
Een luikje of een verwijderbare kist is veel makkelijker naar mijn idee.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Oke, bedankt voor de info.
Door wat aanpassingen in de bodemplaat, kan ik door de versterker weg te halen, nog bij de pomp komen. Dus nog ff met de zaag in de bodemplaat en ik ben verzekerd in de toekomst
Het zal maar net zo zijn, audio af, pomp kapot
En ik weet niet hoe "trilbestendig" die pomp(en vlotter) is, want schuin er boven gaan 2x 15 inch rockfords spelen.
Mvg,
Pascal
Door wat aanpassingen in de bodemplaat, kan ik door de versterker weg te halen, nog bij de pomp komen. Dus nog ff met de zaag in de bodemplaat en ik ben verzekerd in de toekomst

Het zal maar net zo zijn, audio af, pomp kapot

Mvg,
Pascal