mijn motor loopt afentoe hoog/laag stationar, alsdie warm is.
de ene keer doetie dit wel en andere x weer niet. Alsie koud is nergens last van...... ben er ook achter gekomen, als ik soms de rem in trap alsie warm is gaatie weer hoog/laag stationair lopen....
mijn motor loopt afentoe hoog/laag stationar, alsdie warm is. de ene keer doetie dit wel en andere x weer niet. Alsie koud is nergens last van...... ben er ook achter gekomen, als ik soms de rem in trap alsie warm is gaatie weer hoog/laag stationair lopen....
Beter dat het al opgelost is, maar wil je de oplossing misschien met ons delen? Daar hebben in de toekomst andere mensen die dit probleem ook hebben dan weer wat aan...
PaTjE schreef:
PaTjE schreef:heeey,
mijn motor loopt afentoe hoog/laag stationar, alsdie warm is. de ene keer doetie dit wel en andere x weer niet. Alsie koud is nergens last van...... ben er ook achter gekomen, als ik soms de rem in trap alsie warm is gaatie weer hoog/laag stationair lopen....
iemand ervaring hiermee ? tips welkom
grtss Patrick
kan een slotje op probleem is al gevonden!
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
MX3V6_DH schreef:Beter dat het al opgelost is, maar wil je de oplossing misschien met ons delen? Daar hebben in de toekomst andere mensen die dit probleem ook hebben dan weer wat aan...
PaTjE schreef:
PaTjE schreef:heeey,
iemand ervaring hiermee ? tips welkom
grtss Patrick
kan een slotje op probleem is al gevonden!
hehe ja sorry.
gisteren samen met Rich ff bij Rica Engeneering in Wateringen geweest, op de testbank. die heeft gelijk naar de afstelling van de motor gekeken en ook naar het hoog/laag stationair draaien....
het was idd de TPS sensor die bijgesteld moest worden, dat was bij mijn het geval.... hopelijk hebben jullie hier wat aan