dan kan je de search ook wel weg halen hier boven in.
En nogmaals ik doe het helemaal niet om diegene die het vraagt te dwars bomen.
Integendeel zelfs, als je een beetje handig wordt met de search kan je vaak als snel je antwoord vinden en hoef je dus niet te wachten op een antwoord van iemand anders
1. Ze zijn voorzien van een e-keurmerk. Helaas zegt dit helemaal niets. Het e-keurmerk zegt alleen iets over de productie wijzen, niet over het toestaan op de openbare weg.
2. Of ze officieel zijn toegestaan, daarvoor zou je de RDW moeten bellen. Deze zullen waarschijnlijk zeggen dat het niet toegestaan is aangezien deze lampen niet standaard op de auto zitten en daardoor niet zijn meegenomen in de type keuring.
3. APK zijn andere eisen dan die de RDW stelt. Je komt met smoked altezza gewoon door de APK (is mij namelijk ook gelukt). Echter dat hangt wel weer af van de keurmeester. Deze moet namelijk bepalen of je verlichting duidelijk genoeg zichtbaar is van achteren. Naar mijn weten meten ze namelijk niet de lichtopbrengst van je remlichten, en worden alleen je voorlichten gemeten en gecontroleerd voor de juiste positie.
Denk dat je hiermee wel een eind komt. Zelf heb ik er meer dan een jaar meegereden en heb er nog nooit een prent voor gekregen. Maar zoals met alles dat je aanpast aan je wagen, het is je eigen risico.