KLZE Drijfstangen: Hoe sterk???
Moderator: Moderators
KLZE Drijfstangen: Hoe sterk???
Kan iemand mij vertellen hoeveel PK de standaard KLZE drijfstangen kunnen hebben???
Project Mazda MX-3 V6 24V In Progress
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- mr.koekoek
- Co-Pilot
- Bouwjaar: 1993
Re: KLZE Drijfstangen: Hoe sterk???
Ik zie hierstaan dat standart drijstangen tot 300 pk kunnen hebben maar er zijn ook speciaal voor turbo te krijgen zijn deze dan sterker of word je aleen 50 euro extra lichter gemaakt om niks omdat met turbo ik nog niet boven de 300 uit kom als ik het daarbij zou laten mvg jari
Ps weet dat dit oud topic is had toch nog vraagje over
Ps weet dat dit oud topic is had toch nog vraagje over
mr.koekoek
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Wat ?? Punten en komma's helpt de leesbaarheid van je bericht.
Als ik het goed begrijp vraag je of er ook andere drijfstangen te krijgen zijn voor turbo ?
Ja/Nee.
Ja, je zou ze van een millenia S (Xedos 9 2.3l supercharged) kunnen nemen.
Nee, als je bovenstaand zou doen heb je ook andere zuigers nodig vanwege de pin in de small end. (of je moet rebushen)
Wat is je doel? Wat wil je uiteindelijk bereiken? Hoeveel geld wil je er tegenaan gooien?
Als ik het goed begrijp vraag je of er ook andere drijfstangen te krijgen zijn voor turbo ?
Ja/Nee.
Ja, je zou ze van een millenia S (Xedos 9 2.3l supercharged) kunnen nemen.
Nee, als je bovenstaand zou doen heb je ook andere zuigers nodig vanwege de pin in de small end. (of je moet rebushen)
Wat is je doel? Wat wil je uiteindelijk bereiken? Hoeveel geld wil je er tegenaan gooien?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- mr.koekoek
- Co-Pilot
- Bouwjaar: 1993
ja sorry wat punten en kommas betreft ik heb nooit begreepen waar die moeten ik snap daar geen moer van sorry.
maar ik ben zowiezo van plan anderen zuigers er in te zetten het uit eindelijken doel is een klze met turbo en nitro.
maar ik ben zowiezo van plan anderen zuigers er in te zetten het uit eindelijken doel is een klze met turbo en nitro.
mr.koekoek