Geef jouw mening voor GoGreen 2009!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MystiQ
New member
New member
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:41

Geef jouw mening voor GoGreen 2009!

Bericht door MystiQ »

25 & 26 september organiseert 402events.com het eerste grootschalige evenement met een groen thema genaamd; GoGreen 2009. Binnen het evenement wordt er ruim aandacht besteed aan nieuwe vervoersmogelijkheden zoals elektrisch rijden, hybride auto's en auto's op waterstof. Verder wordt er binnen het eco-shopping plaza ruim aandacht besteed aan alle duurzaam gerelateerde producten en diensten.

Voor dit evenement wil ik graag jullie mening weten! Door middel van de onderstaande link kun je de enquête invullen. Deze enquête vormt een onderdeel van mijn afstudeeronderzoek binnen de opleiding vrijetijdsmanagement.

http://www.studentenenquete.nl/vrage...=12976&lang=nl

Bij voorbaat dank en ik zie je graag terug 25 of 26 september op Circuit Park Zandvoort!
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

URL not found :)

Kun je de juiste weblink plaatsen of even pmén waar ik de enquette kan vinden?

Btw wel beetje vreemd zo'n gogreen actie op een forum van een club waar voornamelijk 6 cylinders rijden :mrgreen:
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Slome schreef:URL not found :)

Kun je de juiste weblink plaatsen of even pmén waar ik de enquette kan vinden?

Btw wel beetje vreemd zo'n gogreen actie op een forum van een club waar voornamelijk 6 cylinders rijden :mrgreen:


Mwah valt wel mee hoor. Ik heb een blauw groene auto dus rij altijd groen. En op t gras vliegen de groene pollen in t rond :mrgreen: :bier:
Driven by a sixpack
Plaats reactie