Hoi Jeroen,
Ben vandaag even terug geweest naar de garage en toen begon die vent ook al te zeiken over die motordemper. Volgens hem zou die alle bouten los trekken :S
Hij had dus de distributiekappen eraf gehaald, en daar vond tie allemaal losse bouten onder...
Ook liep die distributieriem aan in die kappen, evenals de waterpomp. Zaten hele sporen in de kappen.
Die kappen laat ik dus vervangen (kosten verdomme 114 ex btw per stuk)
Maar goed probleem van de koelvloeistof kunnen ze me nog steeds niet vertellen. Ik baal er flink van, ben juist zo blij met de auto. Zucht...
Trouwens, kun je mij vertellen wanneer de distributieriem is vervangen?
Deze wilden ze namelijk gaan vervangen omdat ze hem vet vonden. Dus ik gelijk met me grote bek: dan maak je hem maar goed schoon, want de riem zag er nog 100% nieuw uit.
Maar ik snap er allemaal geen bal meer van. Ik hoor het hopelijk morgen wanneer ik weer terugkeer voor mijn dagelijkse bezoek aan de garage.
Btw, zijn de slangen niet vervangen met de swap? Of zouden haarscheurtjes gewoon mogelijk kunnen zijn?
1 ding was ik al heel blij om, waterpomp e.d. waren allemaal 100% in orde, evenals de koppakking. Hebben ze op verschillende manieren getest en alles was goed. Dat scheelt dus i.i.g. een grote kostenpot.
I'll keep you updated.
Edit:
Ik heb trouwens vandaag wel kabelboompjes mogen ontvangen voor een projectje met de achterlichten
Evenals mijn nieuwe composet (alweer
![Very Happy :)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) De Audio System X-ion 165
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)