Motorrijden
Moderator: Moderators
Motorrijden
Beste clubleden,
verleden week bij de fast en furious rit hadden we het nog even in de napraat over motorrijden. Toen bleek dat er waarschijnlijk best wel wat clubleden motorrijden.
Vandaar dus de vraag wie er allemaal motorrijdt en op wat voor motor.
Misschien bij voldoende animo eens een keer een mx-3-club motormeeting?
verleden week bij de fast en furious rit hadden we het nog even in de napraat over motorrijden. Toen bleek dat er waarschijnlijk best wel wat clubleden motorrijden.
Vandaar dus de vraag wie er allemaal motorrijdt en op wat voor motor.
Misschien bij voldoende animo eens een keer een mx-3-club motormeeting?
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
- Co-Pilot
Ik heb een yamaha xj600s diversion 1992 kinderfietsje in de schuur staan
Met 33000km op teller en nog als nieuw.
Heb op m'n 18e eerst m'n motorrijbewijs gehaald, en in hetzelfde jaar autorijbewijs. Omdat ik 18 jaar was, moest ik op een 25Kw motor rijden tot m'n 20e. Op m'n 20 is de Yamaha opgetuned tot z'n orginele aantal PK's.
Ik rijd ongeveer 2000km in het jaar, dus heb daarom ook nooit een ander gekocht.
Heb een paar keer op een supersport gereden. Dat is gigantisch leuk, maar dan moet ik er wel 6 planken bij hebben, want ik kan me er niet op beheersen

Heb op m'n 18e eerst m'n motorrijbewijs gehaald, en in hetzelfde jaar autorijbewijs. Omdat ik 18 jaar was, moest ik op een 25Kw motor rijden tot m'n 20e. Op m'n 20 is de Yamaha opgetuned tot z'n orginele aantal PK's.
Ik rijd ongeveer 2000km in het jaar, dus heb daarom ook nooit een ander gekocht.
Heb een paar keer op een supersport gereden. Dat is gigantisch leuk, maar dan moet ik er wel 6 planken bij hebben, want ik kan me er niet op beheersen