het volgende probleem start niet!bijverdienen??

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lucifer
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop

het volgende probleem start niet!bijverdienen??

Bericht door lucifer »

ik heb op mijn klze zolang een mx6 intake gezet want ik had namelijk het k8 intake erop zitte wat niet werkte

heb inmiddels de intake erop zitten heb hem gestart 4000 toeren met kl31 ecu.

stationair omlaag gezet.
motor uitzezet
koelvloeistof bijgevult wegens lekkende slang

start niet meer!!
motor gooit rond maar wil niet aanslaan waar zou k moeten gaan zoeken
ben vort ten einde raad

wie toevallig in de buurt van eindhoven woont en wat by wil verdiene
door de long neck intake erop ze zette en af te stelle dan hoor ik het graag ben ten einde raad
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Het eerste wat bij mij op kwam is,...verzopen.. :roll:

Maar neem anders eens contact op met Fullsize, hij wil vast
wel tegen betaling ernaar kijken...

Groetje M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
lucifer
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop

Bericht door lucifer »

het probleem is de auto start nu niet meer om 1 vandere redenen heb een paar x naderhand nog geprobeerd zonder resultaat wie kan langskome

if you can cure i will pay
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Is voor mij te ver weg. Wellicht iemand met verstand van zaken in het zuiden?
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

lucifer schreef:ik heb men spruitsuk vervangen voor de longneck heb hem gestart was goed
motor uitgezet.
koelvloeistof afgevult

maar start niet meer ik heb geen vonk
hoe kan ik kijken of dat de ontsteking nog goed is?

gr kevin


Ik snap best dat het vervelend is dat je mx niet start, maar AUB niet elke keer een nieuw topic aanmaken!!

groet
turbulence
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
lucifer
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop

Bericht door lucifer »

heb nieuwe onsteking erop gezet maar nog steeds geen vonk alle kabels gecontroleerd en is goed

kom er niet meer uit.
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

krukaspositie sensor?
de Ecu?
Gebruikersavatar
lucifer
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop

Bericht door lucifer »

heb de kl01 ecu erop aangesloten met de je 50 sensor heb inmiddels ook de long neck gemonteerd


onsteking binnen gekregen
gemonteerd helaas nog geen vonk
weer alle kabels nagekeken allemaal ok
ik weet het niet meer:(


(fietsen valt tog tege:P} :bier:
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

de KL01 is voor de KLDE d8 ik......

KL31 voor de ZE als ik me niet vergis.....?

dee die het met de kl01 ook of juist ook niet, en met de kl31?

wat heb je allenmaal vervangen nadattie nog wel liep? :roll:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

kl01 werkt zowieso niet goed met de JE50 VAF.
is immers een DE ecu.. daar moet je de KL-02 (volgens mij) VAF voor hebben

ze zullen zowieso wel werken denk ik maar zal niet fijn lopen.

waarom eigenlijks een KL-01 ECU icm met een mx3 VAF?

probeer dan voor de grap eens een K8 ecu om te zien of het dan misschien in de ecu zit

maar het probleem ontstond dus nadat je de intake vervangen hebt...

controleer eens of de kabel van de ontsteking niet geknakt is ergens.. check ook de manual om de ontstekingskabels door te meten ( staat wel ergens een schema in op welke kabels een signaal moet komen)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie