Wat trekken we er zoal uit met de MX-3

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Klopt dat het ver onder de maat is

Maar heb je een klze of een millenia blok? Een millenia is van zichzelf namelijk maar 170pk en geen 190

Welke codes staan er op je koppen/nokkenassen?
Wat zijn compressieresultaten?
Hoe was je mengsel tijdens je dynoruN?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

107 kw op de wielen, dan heb je dus over zo'n 145 pk direkt op de wielen.
Niets om over te twijfelen hoor.
132 kw op krukas is zo'n 179 pk.
Een verlies van 34pk dat is echt niet zo apart.
Gewoon zeer netjes in mij ogen.
Anders moet je naar een of andere cheapass rollenbank gaan, krijg je mickymouse pk's maar wel weer leuk voor eigen dunk......
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

net een sprintje gewonnen van zo'n golf gti 30 edition beetje vaag , want die hebben bijna 100 pk meer :blink: .. en nee hij hield niet in want het is de 2e waarvan ik gewonnen heb :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

die dingen zijn in beperkte oplage beschikbaar ( zag dat Pon er 50 voor heel nederland heeft besteld) wel apart dat er van deze ''unieke'' ( een VW golf is niet echt uniek) zelfs 2 bij jou rond rijden ;)

een gewone golf 5 GTI heeft 210 pk en doet 0-100 in 6.9 seconden..

vergelijkbaar met een KLZE qua cijfers in koppel en PK

met een KLZE zou die in te pakken moeten zijn, met een k8 vraag ik me het wel meer af of er voluit gereden wordt
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

turbulence schreef:die dingen zijn in beperkte oplage beschikbaar ( zag dat Pon er 50 voor heel nederland heeft besteld) wel apart dat er van deze ''unieke'' ( een VW golf is niet echt uniek) zelfs 2 bij jou rond rijden ;)

een gewone golf 5 GTI heeft 210 pk en doet 0-100 in 6.9 seconden..

vergelijkbaar met een KLZE qua cijfers in koppel en PK

met een KLZE zou die in te pakken moeten zijn, met een k8 vraag ik me het wel meer af of er voluit gereden wordt


hmm ja dan zal dat geen special editie zijn geweest haha :oops:
denk dat het een Volkswagen Golf 2.0 16V FSI Turbo GTI is geweest , die gaan van 0-100 in 7,2 seconden.. het was in ieder geval een golf met zo'n rode rand om de grill....
En hij heeft echt niet ingehouden, hij reed zelfs een stuk achter mij aan om bij de plaats te komen voor een sprint te trekken, na de sprint draaide ie bij t stoplicht om en reed weer terug...
en ja , je kan wel een snelle auto hebben , als je niet kan rijden heb je er ook niks aan :lol:
Afbeelding
JustrXk
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00

Bericht door JustrXk »

bmw z4 van 2006

snelweg van 120 tot 230

ik reed voorop (hij was irritant aan het bumper kleven) na een sprint tot 220 zag ik dat hij 3 auto lengtes achter zat. (later stak hij zijn duim omhoog vond ik het toch heel sportief)


en gisteren tegen een 330 I. 1 auto lengte na 2de versnelling :S..
second atempt kapte hij weer af toen ik naar de 3de versnelling wou schakelen.

echt vervelend hoe ze je uitdagen bij stoplichten. (irritante starende blik. + grijns jou (stock look ) mazda is niks tegen mn BMW ).
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

330i? weet je het zeker? ding heeft 231pk en 300nm koppel, geregelde top van 250 en een standaard sprint 0-100 in 6.5 sec. (e46) latere modellen hebben 258pk en een standaard sprint in 6.3 sec.
deze jongen zal niet echt mee gedaan hebben hoor...
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

mwa, als je met je kl-ze wat eerder begint word het al moeilijk om nog bij te komen, dan heb je al een heeel lang recht stuk nodig.
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

kevinvandorst schreef:mwa, als je met je kl-ze wat eerder begint word het al moeilijk om nog bij te komen, dan heb je al een heeel lang recht stuk nodig.


ik denk dat de klze hier altijd flink overschat worden. er worden hier in almere regelmatig races georganiseerd en daar zit ook een klze bij (de oude van izard), die verliest met enige regelmaat van civicjes, bmw's etc.
ze zijn snel hoor, begrijp me dus niet verkeerd want er word ook wel gewonnen, maar sommige dingen die hier gepost worden kunnen domweg niet. :?

topic zou dus eigenlijk anders moeten heten: wat denken we graag zelf wat we er allemaal uit trekken, ofzo. ;)
even a broken clock gets to be right twice a day.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Het is nog altijd de bestuurder die het grootste verschil uitmaakt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie