Alles over Motorische Tuning of vragen hierover
Moderator: Moderators
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 09 apr 2009, 18:07
hallo als ik mijn long neck op me klze wil zetten zit men stuurbekrachteging in de weg ik moet men blok kantelen ofzo?
accu heb ik al in de kofferbak
weet iemand hoe ik dit het beste kan oplosse en aanpakke ik hoor het graag gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 09 apr 2009, 18:54
Je moet je remvloeistofreservoir een beetje afslijpen, je gasklephuis een beetje afslijpen en de voorste motorsteun ong 1cm verlagen (zodat je blok dieper komt te liggen)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
lucifer
Co-Pilot
Berichten: 286 Lid geworden op: 04 apr 2008, 17:44
Locatie: geldrop
Bericht
door lucifer » 09 apr 2009, 18:55
mijn gasklephuis heb ik al bewerkt maar hoe laat ik mijn motorsteun zakken en hoeveel werk is dat ong gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 09 apr 2009, 18:57
Motorsteun demonteren.
Gat boren in het metaal waar je steun inligt. Schroef erdoor en hij is verlaagd.
Het gat moet dus dichterbij de grond komen (denk dat je wel snapt wat ik bedoel)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences