Ja, dat ga ik eerst ook doen ja goed oppoetsen. Maar ben van plan bodykit enzo erop te pleuren en om alleen die te gaan spuiten is wel goedkoper dan hele auto, maar ik weet haast zeker dat je dan enorme kleurverschillen ziet tussen nieuw gespoten onderdelen en de oude lak. Vandaar dat ik dan over wil laten spuiten. Krijg auto voor een prikkie (familie) dus kan geld investeren in andere dingen voor auto :D.
Als kleur leek me zwart parelmoer/mica ook wel leuk.
Auto Spuiterij...
Moderator: Moderators
om even terug te komen op team tovenaar.ik heb wat werk van hun gezien op een meeting maar het ziet er niet uit!!
duidelijk druipers,lelijke afwerking van bumpers, en die crx die ze hebben gedaan is ook in een soort flik flak kleur gespoten en daar zie je duidelijk wolkjes van kleuren.dus niet echt goed gedaan.ik zou zeggen absoluut geen team tovenaar

duidelijk druipers,lelijke afwerking van bumpers, en die crx die ze hebben gedaan is ook in een soort flik flak kleur gespoten en daar zie je duidelijk wolkjes van kleuren.dus niet echt goed gedaan.ik zou zeggen absoluut geen team tovenaar
- martinenijenhuis
- Super-Pilot