supercharger
Moderator: Moderators
Heb heel eigenwijs toch een E-ram supercharger (electronisch) erop gezet.
maar wat blijkt nu..... hij doet het perfect.(op de 1.6L)
het is echt een merkbaar verschil.
het punt van accelereren is merkbaar veranderd.
normaal pakte hij hem een beetje tussen de 4000 en 4500 toeren en nu voel je hem al bij de 3000 toeren accelereren.
het is de mooite waard.
maar wat blijkt nu..... hij doet het perfect.(op de 1.6L)
het is echt een merkbaar verschil.
het punt van accelereren is merkbaar veranderd.
normaal pakte hij hem een beetje tussen de 4000 en 4500 toeren en nu voel je hem al bij de 3000 toeren accelereren.
het is de mooite waard.
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
fuzzy schreef:Heb heel eigenwijs toch een E-ram supercharger (electronisch) erop gezet.
maar wat blijkt nu..... hij doet het perfect.(op de 1.6L)
het is echt een merkbaar verschil.
het punt van accelereren is merkbaar veranderd.
normaal pakte hij hem een beetje tussen de 4000 en 4500 toeren en nu voel je hem al bij de 3000 toeren accelereren.
het is de mooite waard.
foto?
past ie overal op?
en wat kost zoiets?
even a broken clock gets to be right twice a day.
Uhm hij is overal toepasbaar zeggen ze.
hij heeft een diameter van 85mm heb zelf 2 pas ringen van 2 universeel openlucht filters gepakt om op 65mm uit te komen.
ik zal van de week even foto's maken ervan.
hij kost $309,- en daarbij komt nog $35,- verzendkosten erbij dan kom je op $344,- en dat is omgerekend ongeveer €265,- en dan moet hij nog vanuit america hierheen en dat kost dan €60.83
dus ik was totaal €325.83 kwijt.
dit zijn foto's vanaf internet van hun eigen site:
http://www.electricsupercharger.com/images/eram2.jpg
http://www.electricsupercharger.com/ima ... _SMALL.JPG
en dit is een foto van een andere mx-3 van hun site
http://www.electricsupercharger.com/ima ... -e-RAM.jpg
hij heeft een diameter van 85mm heb zelf 2 pas ringen van 2 universeel openlucht filters gepakt om op 65mm uit te komen.
ik zal van de week even foto's maken ervan.
hij kost $309,- en daarbij komt nog $35,- verzendkosten erbij dan kom je op $344,- en dat is omgerekend ongeveer €265,- en dan moet hij nog vanuit america hierheen en dat kost dan €60.83
dus ik was totaal €325.83 kwijt.
dit zijn foto's vanaf internet van hun eigen site:
http://www.electricsupercharger.com/images/eram2.jpg
http://www.electricsupercharger.com/ima ... _SMALL.JPG
en dit is een foto van een andere mx-3 van hun site
http://www.electricsupercharger.com/ima ... -e-RAM.jpg
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
fuzzy schreef:Uhm hij is overal toepasbaar zeggen ze.
hij heeft een diameter van 85mm heb zelf 2 pas ringen van 2 universeel openlucht filters gepakt om op 65mm uit te komen.
ik zal van de week even foto's maken ervan.
hij kost $309,- en daarbij komt nog $35,- verzendkosten erbij dan kom je op $344,- en dat is omgerekend ongeveer €265,- en dan moet hij nog vanuit america hierheen en dat kost dan €60.83
dus ik was totaal €325.83 kwijt.
dit zijn foto's vanaf internet van hun eigen site:
http://www.electricsupercharger.com/images/eram2.jpg
http://www.electricsupercharger.com/ima ... _SMALL.JPG
en dit is een foto van een andere mx-3 van hun site
http://www.electricsupercharger.com/ima ... -e-RAM.jpg
klinkt errug interessant!!!!
even a broken clock gets to be right twice a day.
indd, of een motor van een stofzuiger.
het principe is heel erg simpel.
maar het accelereren word wel een stuk beter. van de 4500 toeren dan hij pas echt begint te accelareren gaat naar de 3000 á 3500 toeren.
ik vind het personelijk wel goed merkbaar maar dan wel boven in de toeren en onderin veranderd niets
het principe is heel erg simpel.
maar het accelereren word wel een stuk beter. van de 4500 toeren dan hij pas echt begint te accelareren gaat naar de 3000 á 3500 toeren.
ik vind het personelijk wel goed merkbaar maar dan wel boven in de toeren en onderin veranderd niets