Condance

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Gisteren bumper opgehaald bij de spuiter, ziet er goed uit op 1 punt na: De overgang van het grilletje naar bumper (de knik zeg maar) loopt niet helemaal recht. Ik ga er morgen nog mee terug maar ik ben bang dat er niet veel meer aan gedaan kan worden. Ik zat wel te denken om er een brede tribalsticker overheen te plakken, heb al een mooie gezien en misschien staat dat nog best wel vet ook
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Bumper erop gezet, sluit alleen links bij het zijscherm nog niet helemaal mooi aan door een eerdere schade, ook is goed te zijn dat de knik niet mooi recht loopt maar hier ga ik nog mee terug:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

die knik er in is idd niet zo mooi,, maar waar heb jij je stads en knipperverlichting gelaten??
Afbeelding
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Achter het gaas, dus je ziet het alleen als ze branden.
Voor stadsverlichting zit ik nog te denken om van die audi led strips te halen, of net als jij had ledjes clean weg te werken.
Ik hoop dat de spuiter het werk over wil doen, anders plak ik er maar een brede tribal overheen ofzo :roll:
Gebruikersavatar
Marcjah
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 nov 2007, 20:52
Locatie: Veenendaal

Bericht door Marcjah »

Condance schreef:Achter het gaas, dus je ziet het alleen als ze branden.


Zie je dat wel goed dan? :S Volgens mij is dit ook een dikke apk afkeur
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

apk afkeur, en ook nog eens levensgevaarlijk want is totaal niet te zien overdag lijkt mij...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Gewoon goed zichtbaar hoor, maar als ik toch met ledjes aan de gang ga voor de stadslichten kan ik misschien net zo goed ook de knipperlichten led maken, een beetje zoals harrie het had.
Is dit dan wel APK goedkeur? En heb je dan nog een ander stukje electronica nodig? Want de knipperlichten gaan veel sneller knipperen als je ze vervang voor ledjes natuurlijk... Of is het mogelijk een weerstand parralel aan de leds te solderen om zo de juiste knippersnelheid te krijgen?
Gebruikersavatar
RickY
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 apr 2008, 22:05
Locatie: Susteren

Bericht door RickY »

Ik vind hem er wel bruut uit zien nu. nice work.
ben ook benieuwd hoe je cd knipperlichten aansluit op LEDS. Ben er zelf ook mee bezig in de nieuwe projectors maar nog zonder succes
Mazda Mx-3 V6
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Ik denk dat als je een vermogensweerstand parralel aansluit op de led aansluiting dat dit wel werkt, maar dan moet ik wel de juiste weerstand zien te vinden als dat de lamp heeft wanneer hij brandt zodat het voor de knipperaansturing lijkt alsof er nog een lamp is aangesloten.
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Bumper ziet er goed uit.
Ik zoek nog ff de mail die ik gekregen heb van leds buy over aansluiten leds, stuur ik wel ff door.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Plaats reactie