Zwarte motorkap/rode mx

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Zwarte motorkap op een rode mx

Niet doen
11
31%
Niet doen
11
31%
Wel doen
14
39%
 
Totaal aantal stemmen: 36

Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Persoonlijk zou ik er nog voor kiezen om een deel van de voorbumper (gedeelte dat net zo breed is als wat tussen de lampen zit), het dak en een gedeelte van de achterbumper mee te nemen in zwart, dit geeft volgens mij een super effect.

Zoals ie er nu bij staat zou ik bijna denken dat je andere motorkap hebt omdat je oude beschadigd is geweest en deze nog in rood gespoten moet worden. Maar dat is mijn mening, gelukkig vind jij en andere het wel mooi.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

maar moet wel toegeven dat het bij harry wel precies goed was...

daar klopte het plaatje gewoon en had je zeker niet het idee dat het een gevalletje ''tijdelijke oplossing na een schade'' was

denk dat zoals het nu staat het inderdaad daar wel meer op lijkt, nu lijkt het ook meer zo van ''even tijdelijk een zwarte kap erop'' maar als de auto zoals bij harry compleet in een mooie bodykit zit denk ik dat het wel de kers op de taart is...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Vergeet niet dat harry er nog een mooie donkere spoiler op had zitten, daardoor kreeg je ook een mooier 1-geheel look.
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Plaats reactie