Condance

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

das minder van de schade man

houd er wel rekening mee dat die bumper slecht kan passen.
heb al een paar van die bumpers gezien , die absoluut geen goede pasvorm hadden.
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Vervelend van de schade, maar gelukkig word het vergoed!
Afbeelding
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Ja gelukkig word het vergoed. Weet iemand hoe het gaat met de verzekering? Want stel de schade wordt getaxeerd op (ik zeg maar wat): 1000,- en ik kan hem zelf voor 800,- repareren dan hou ik 200,- over of mag dat niet zo?
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Je mag zelf weten of je het gaat/laat repareren. Het geld dat je krijgt is eigenlijk de waardevermindering van de auto. Als je dat voor lief neemt en doorrijdt met schade is dat aan jou.
Verzekeringen sturen er meestal wel op aan dat je laat repareren, sommigen doen zelfs ronduit moeilijk. Maar verplichten kunnen ze jou niet.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

bramx3 schreef:das minder van de schade man

houd er wel rekening mee dat die bumper slecht kan passen.
heb al een paar van die bumpers gezien , die absoluut geen goede pasvorm hadden.


En dan druk je het nog heel zacht uit! Alleen die bumper monteren en pas maken (als je dat zelf niet kan) ben je al een paar honderd eur voor kwijt, dan moet ie ook nog gespoten worden en je moet uitkijken voor nieuwe verlichting.
Zoals je hoort heb ik hem zelf ook :)
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Bedankt voor jullie reacties!
De man van het schadebedrijf zei vanmiddag al dat ik ervoor kan kiezen om hem daar te laten maken, dan kost het taxeren niks, maar als ik de reparatie zelf wil uitvoeren of door wil rijden met de schade kost het taxeren 100,-.
Waarschijnlijk probeer ik zoveel mogelijk zelf te repareren, alles wat ik dan bespaar is mooi meegenomen :)
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je geld terug krijgt van de verzekering?
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

Condance schreef:Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je geld terug krijgt van de verzekering?


lig er aan hoe je verzekerd bent. als je all-risk bent dan zou je het gelijk moeten krijgen.

ik heb eens een auto total los gereden, door andermans schuld en dat duurde 3 maanden..
Ik hoop voor je dat je niet zo lang hoefd te wachten.
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Vanmiddag de skirts van scary opgehaald en de voorbumper van brutefrits, even ervoor gezet voor het idee:

Afbeelding

Zit nog genoeg werk aan de bumper, dus dat moet eerst nog gebeuren voordat hij naar de spuiter gaat
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ben benieuwt als ie klaar is! word een mooie :bier:
Afbeelding
Plaats reactie