Veer geknapt
Moderator: Moderators
Veer geknapt
Vanavond is mijn linkerveer voor geknapt (origineel) Nu heb ik net voor een maand geleden ongeveer nieuwe veren voor onder mijn oude mazda mx 3 gezet. 1.6,
Toen de garage de veren bestelde hadden ze het er over dat er 2 soorten veren waren voor zonder abs, en veren voor abs.
Nu had ik op mijn groene mx3 geen abs maar met mijn nieuwe auto wel, zal er veel verschil in de veren zitten , of niet en kan ik ze overzetten van mijn oude auto na deze auto
m.v.g Ronald
Toen de garage de veren bestelde hadden ze het er over dat er 2 soorten veren waren voor zonder abs, en veren voor abs.
Nu had ik op mijn groene mx3 geen abs maar met mijn nieuwe auto wel, zal er veel verschil in de veren zitten , of niet en kan ik ze overzetten van mijn oude auto na deze auto
m.v.g Ronald
Re: Veer geknapt
pitbullfm schreef:Vanavond is mijn linkerveer voor geknapt (origineel) Nu heb ik net voor een maand geleden ongeveer nieuwe veren voor onder mijn oude mazda mx 3 gezet. 1.6,
m.v.g Ronald
Huh!? Zit er verschil in de veren met en zonder abs?? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Er is bij het bestellen van mijn veren iig niet naar gekeken..

- raymondmx-3
- Co-Pilot
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer: