Bumperset?

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bumperset?

Bericht door Benny »

heey! nu zag ik laatst een mooie voorbumper!

hier het linkje http://www.showoffimports.nl/product.ph ... 19&cat=265
volgens mij is het dezelfde die scary ook heeft.

maar wat ik wilde vragen is! ik kom namelijk uit den haag en in mijn buurt
heb ik aardig wat (hoge) drempels en ik vroeg me af wat jullie ervaring was met een verlaagde bumper(s)??

volgens mij is mijn auto verder niet verlaagd oid maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik elke drempel met mijn bumper ga zitten schuren.
of als er een colablikje op straat ligt dat ik moet stoppen :P want dan laat ik de bumpers enzo wel. dus hoe zit dat bij jullie?
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Dat is eeen heel laag en lang model bumper, dus zelfs zonder verlaging zal het niet meevallen. Persoonlijk vind ik het ook niet echt een model bumper dat mooi staat zonder verlaging, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

ja daar ligt het probleem, die bumpers zijn altijd een stuk lager dan de originele en ik moet daar al onwijs langzaam mee de drempels over dus ik weet niet of het gaat lukken met een andere :O
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Scary had hem ook onder zijn mx + verlaging, en zover ik weet heeft hij nooit echte problemen gehad. Geluk van deze bump is dat hij niet zover uitsteekt als bv de pakfeifer.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Gebruikersavatar
RickY
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 apr 2008, 22:05
Locatie: Susteren

Bericht door RickY »

als je voor die bumper gaat en je koopt hem bij showoffimports dan moet je ervan uit gaan tot het 8 weken levertijd is. IK heb hem laatste besteld en toen kregen ze de levering eindelijk zat die er niet bij mocht ik kiezen voor een andere heb ik de BC2Zen gepakt ook een mooie bumper.
Mazda Mx-3 V6
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

levertijd is net of hij daar op voorraad is, heb hem ook bij showoff gekocht binne een week had ik hem toen al, maar ik heb die bumper er op gehad, en hij is idd ERG laag, maarja had er ook Ksports schroefsetjebij en die bumper lag bij mij 6cm van de grond! dat was echt MAX lager ECHT niet gaan!,, je moet er mee leren rijden en weten hoe je een drempel moet nemen en zeker niet te hard, want anders sneuvelt je bumper!

maar voor de rest vind ik het de mooiste bumper voor de mx, maar dat is mijn meening
Afbeelding
Plaats reactie