Ik lees al een tijdje mee op het forum, nog niet zoveel geplaatst. Ik heet Joeri en heb een zwart v6je uit '92. Alleen loop al een tijdje met wat probleempjes:
Ergens in juni vorig jaar viel de auto uit, langs garage geweest en die hebben kleppendekselpakking, bougiekabels (hele dunne), bougies en ontsteking vervangen.
Heb toen destijds zelf een ontsteking op het forum gevonden :D scheelde weer
Ze kregen de auto niet goed afgesteld.
Ben toen naar een andere garage geweest die hebben de auto 3 maanden bij hun gehad, van alles afgesteld en gecontroleerd, weer de pakking vervangen, spitfire bougiekabels (oude waren heel dun).
Zij kregen de auto een stuk beter lopend, maar nog niet zoals het hoort.
Zelf heb ik nog het een en ander geprobeerd, ben nu bezig met de tps waarde. Ik merk wel verschil maar het nog lang niet zoals het hoort
Problemen:
Stotteren en inhouden, net alsof de auto op 5 cilinders loopt. Het probleem is vooral als de auto warm is. Als ik heel voorzichtig gas geef dan is het minder dan dat ik veel gas geef.
Heeft iemand nog een goed idee om dit te verhelpen. Ik zit met me handen in de haren want ik weet het allemaal niet meer...
Hier nog ff wat plaatjes van de oude en nieuwe ontsteking. Hierop kreeg ik commentaar van een garage die zeiden dat ze anders zijn...

Oude ontsteking (helaas zonder kapje

De gemonteerde onsteking: