Games

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

Op het moment speel ik Combat Arms EU. Dit is een gratis online First Person Shooter voor de PC. Helaas is het nog een BETA, dus er zitten nog wat bugs in, maar tot nu toe wel een erg leuk spel.
Hiervoor heb ik 5 jaar Quake3, 2 jaar Battlefield 2 en 1,5 jaar Call of Duty 4 gespeeld. Allemaal voor de PC overigens. Ik speel nagenoeg alleen maar FPS en daar is een console toch niet echt voor gemaakt :p
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

FPS speelde ik ook liever op de pc (MOH, COD, UT) maar op de console zijn sommige games heel goed te spelen. Als je ziet hoe snel spelers je in COD4 kunnen uitschakelen krijg je soms het idee dat ze met een muis aan het werk zijn. Ik ben destijds overgestapt naar consolegaming omdat ik t zat was om mn pc steeds weer te moeten upgraden om de laatste games te kunnen spelen. Mijn laaatste fps voor de pc is UT3 en die heb ik nog niet gespeeld, ken je nagaan.
Het enige wat ik op de pc nog af en toe speel is RTS (AOE3, Company of Heroes). Dat is op de console nog een crime..
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

mijn pc is altijd net niet goed genoeg voor dikke spellen :(
idd elke upgraden wordt ik vrij snel zat, doe mij maar lekker een console.
Maar je hebt helemaal gelijk, fps is 10 x beter spelen met een muis en keybord !
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

speel graag call of duty 5 world of war en dan lekker de zombie levels! begin er aardig goed in te worden. o... op de ps3 speel ik dat... mocht er iemand van hier ook ps3 hebben mijn account is wenny87 voeg me toe(wel ff zeggen dat je van hier bent...) misschien kunnen we met z'n alle zombies knallen?! zeer verslavend spel
red-danger
New member
New member
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 dec 2008, 23:10

Bericht door red-danger »

ik speel tog het liefst call of duty 4 modern warfare voor ps3, kan niet wachten tot modern warfare2 uitkomt
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Momenteel bezig met Red Alert 1. Tenminste als ik hem werkende krijg.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

D'r is een Windows XP versie van gemaakt een tijdje geleden, als onderdeel van het verzamelpakket C&C the first decade... wist je dat al?

WhiteFinish schreef:Momenteel bezig met Red Alert 1. Tenminste als ik hem werkende krijg.
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ja, inmiddels ook via een vriend dat pakket gekregen.
Toch bedankt voor de tip :)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

Call of Duty 4 speel ik momenteel voor de PC!
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

MX3V6_DH schreef:D'r is een Windows XP versie van gemaakt een tijdje geleden, als onderdeel van het verzamelpakket C&C the first decade... wist je dat al?



Yes, hij werkt :)

Brings back memories
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie