auto spuiten

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

en toch zou ik het persoonlijk niet vertrouwen,
ik had het er laatst nog met mijn vaste spuiter over, en hij zei ook al dat de prijzen van verf/lakken en plamuur e.d. zo bizar zijn gestegen in die branche dat het gewoon vrij ongewoon is dat je je auto kan laten spuiten voor weinig geld (of onderdelen) tenzij er dus half werk geleverd wordt.
Nu weet ik wel dat een pool ofzo veel minder in rekening zal brengen per uur...... maar toch.....
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

2000 euro ? 3000 euro ?
vind het allemaal nogal erg duur,
ik ken een auto schade herstel bedrijf hier die een complete auto spuit ( en dat was met uitdeuken van wat lichte schade erbij ) voor nog geen 1500 euro... en die spuiter is echt goed ! mijn vader al meerdere auto's daar laten spuiten en ik zelf ook brommer + auto.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

kevinvandorst schreef:2000 euro ? 3000 euro ?
vind het allemaal nogal erg duur,
ik ken een auto schade herstel bedrijf hier die een complete auto spuit ( en dat was met uitdeuken van wat lichte schade erbij ) voor nog geen 1500 euro... en die spuiter is echt goed ! mijn vader al meerdere auto's daar laten spuiten en ik zelf ook brommer + auto.

dat is idd geen slechte prijs !
en dat is zowel de binnekant als de buitekant ?
niet verkeerd hoor, misschien wel de moeite waard om het adres te plaatsen hier voor gegadigden ?
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

is Prima,
Moet het adres wel even opzoeken, weet het zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd.
Gebruikersavatar
smallj mx3
New member
New member
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jul 2007, 18:22
Locatie: haarlem

Bericht door smallj mx3 »

mijn auto kost totaal 4000 euro om hem binnen zoals buiten geheel te spuiten ;) maarja dan heb je ook wel wat
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Ik heb hem laten spuiten voor 1400 euro incl monteren bumper en sideskirts en mudguards. Ook antenne en logo's weghalen. Is niet binnen gespoten maar dat maakt niet uit want is zelfde kleur!
Afbeelding
Plaats reactie