Zijn jullie er alweer klaar voor?
Moderator: Moderators
Zijn jullie er alweer klaar voor?
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Yep, zoals elk jaar houd ik me geld lekker in me zak en ga ik het opgestookte geld van de buren bekijken met een glas champagne in me handen
Wij hebben zelf jaren lang vuurwerk verkocht in het bedrijf, maar zijn daar 10 jaar geleden mee gestopt omdat de regels voor opslag gewoonweg te abnormaal geworden zijn. Misschien dat ik er daarom weinig om geef
Van mij hoeft die kermis niet elk jaar

Wij hebben zelf jaren lang vuurwerk verkocht in het bedrijf, maar zijn daar 10 jaar geleden mee gestopt omdat de regels voor opslag gewoonweg te abnormaal geworden zijn. Misschien dat ik er daarom weinig om geef

Van mij hoeft die kermis niet elk jaar

"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Heb er wel weer zin in!
Vorig jaar rond de 70 kilo siervuurwerk(Jorge Fireworks), dit jaar rond de 30 kilo. Auto heeft nu ff wat meer aandacht nodig
Carbit is echt cool! Paar jaar geleden gedaan. Melkbus recht op gezet, dvm U-vorm bakstenen, oude basketbal erin, en knallen maar! En dat ging echt hard! Maaruh beetje gevaarlijk, want die zware basketbal kwam ook weer beneden. Voordeel was wel dat ik niet elke keer ver moest lopen om de bal te halen
Misschien dit jaar weer plezier maken met carbit, als het weer het toelaat.
Maar de BCS die ik nu, knallen ook lekker, maar niet zo fijn als carbit.

Vorig jaar rond de 70 kilo siervuurwerk(Jorge Fireworks), dit jaar rond de 30 kilo. Auto heeft nu ff wat meer aandacht nodig

Carbit is echt cool! Paar jaar geleden gedaan. Melkbus recht op gezet, dvm U-vorm bakstenen, oude basketbal erin, en knallen maar! En dat ging echt hard! Maaruh beetje gevaarlijk, want die zware basketbal kwam ook weer beneden. Voordeel was wel dat ik niet elke keer ver moest lopen om de bal te halen

Misschien dit jaar weer plezier maken met carbit, als het weer het toelaat.
Maar de BCS die ik nu, knallen ook lekker, maar niet zo fijn als carbit.