Hij wilde ook niet meer starten, de startmotor hoorde ik wel, maar hij sloeg niet aan. Ik heb me maar laten afslepen en heb de auto nu voor de deur staan.
En ik heb al een week of 3 last ervan dat als ik stationair draai hij een beetje begint te trillen/beven terwijl de toeren niet zichtbaar zakken
(hij draait warm stationair +- 500 toeren)
En ik heb de laatste paar dagen af en toe gemerkt dat hij soms lichtjes stotterde bij het optrekken en bij het starten een hoog toerental (+-2000 toeren waarvan ik dacht dat het aan het koude weer lag)....
De hamvraag: Wat zou het kunnen zijn?
Ik zat zelf te denken aan de ontsteken, vooral omdat ik net van de autoweg afkwam en misschien de fan is aangesprongen om de auto af te koelen, zodat dat net de druppel was voor de ontsteking omdat ie al zwak was misschien (heb hiervan al wat gelezen op het forum bij het gebruiken van de zoekfunctie

En zo ja, ik woon in Zuid Limburg en wilde vragen of iemand ook van hier in de buurt hetzelfde probleem heeft gehad en waar ze de auto hebben laten repareren. Aangezien ik niet graag naar de lokale mazdagarage ga omdat dat afzetters zijn en ik al slechte ervaringen ermee heb gehad..