EGR
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
M3nace schreef:Die dingen gaan heel vaak stuk. dan worden ze vaak gewoon afgedopt.
owjah? nog nooit eerder van gehoord.. is gewoon een mechanische klep die electronisch geopend of gesloten wordt...
als je de stekker loslaat zul je altijd een foutcode krijgen op een KLDE. is gewoon EU spec motorblok, dus moet wel voldoen aan de emissievoorwaarden waar een ZE niet aan hoeft te voldoen.
afdoppen zal totaal geen nut hebben, ik zou me persoonlijk de moeite besparen om ze dicht te maken, die tijd kun je wel ergens anders voor gebruiken lijkt mij

je moet dan EN de EGR aansluiting 100% gasdicht maken op het blok EN op je uitlaatspruitstuk...
but hey, it''s your party

Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
sorry, maar ik heb nog nooit gelezen dat een EGR klep vaak vastraakt, zelfs niet op de US forums..
goed, het kan incidenteel voorkomen, maar niet zoals jij het voordoet komen dat het een structureel probleem is wat veel voorkomt.
en 1 pakking? zit bij de v6 een apart pijpje op het uitlaatspruitstuk welke op het blok aansluit. die zal toch echt ook dicht moeten om geen foute lambda waardes te krijgen
goed, het kan incidenteel voorkomen, maar niet zoals jij het voordoet komen dat het een structureel probleem is wat veel voorkomt.
en 1 pakking? zit bij de v6 een apart pijpje op het uitlaatspruitstuk welke op het blok aansluit. die zal toch echt ook dicht moeten om geen foute lambda waardes te krijgen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Je kan er idd een dichte pakking in zetten. Das de kortste klap en zit potdicht.
Ik heb nog nooit een defecte egr klep gezien, wel kanalen die helemaal dichtgekoold waren.
De egr klep is vacüum bekrachtigd en de drie draden die er aan ziten zijn voor de terugkoppeling naar de ecu. Die weet daardoor of de klep wel of niet open gaat.
Ik heb nog nooit een defecte egr klep gezien, wel kanalen die helemaal dichtgekoold waren.
De egr klep is vacüum bekrachtigd en de drie draden die er aan ziten zijn voor de terugkoppeling naar de ecu. Die weet daardoor of de klep wel of niet open gaat.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering