gezocht: klze rijder

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

gezocht: klze rijder

Bericht door MarcX3 »

Ik zoek iemand die bij mij wil komen met zijn goed lopende klze om de ecu van diegene bij mij in te zetten.

Ik krijg mijn KLZE niet goed lopend.

En het wijst toch wel in de richting van de ecu, op de K8 ecu loopt de klze beter dan op de kl36 ecu. VRIS kleppen doen t met de K8 ecu maar bij de KL36 ecu reageren de vris kleppen ook niet. Bij beide ECU s loop de klze erg rijk maar de k8 ecu laat m stationair veel beter lopen dat de kl36 ecu

klze heeft van de week nog goed gelopen maar het lijkt alsof die steeds slechter gaat lopen naar mate de ecu zich bijsteld, heb van de week 20 minuten gereden waarbij die goed liep. wil ik m 2 dagen later pakken zonder dat ik wat veranderd heb loopt die voor geen meter meer.
En telkens als ik iets veranderd heb aan afstelling of wat dan ook loopt die even goed en daarna steld de ecu zich bij en is t weer over met de pret.

Heb al veel teruggezet naar orgineel maar er verandert niks. met de performance onderdelen loopt die hetzelfde als zonder.

Voor de kenners onder ons.: kl36: lambda 0.65 afr 9.9
K8 ecu: lambda 0.66/0.70 afr 9.6/10.1
beide stationair 700 toeren

Dus nu is mijn vraag of iemand zich geroepen voelt om eens met de klze langs te komen zodat ik s kan kijken hoe de mx t doet op een bekend werkende ecu.
Driven by a sixpack
JustrXk
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00

Bericht door JustrXk »

hey marc,

ik kan je wel helpen ik kom zelf uit arnhem.

ik hoor het wel als je mn hulp nodig hebt..

m.v.g.

rXk
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

zou erg fijn zijn als je hier wil komen om even te kijken of t mijn ecu is.

Maar heb je een klze dan? want dacht van kijk ff bij je profiel maar staat nog de 1.8
Driven by a sixpack
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

JustrXk heeft sinds kort een kl-ze van ljiupe ( ben even de naam kwijt ) overgenomen
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

ah kijk das ideaal dan.

klze loopt nu weer veel te arm terwijl dr niks met de setup gebeurd is dus ja ecu is toch echt hoofdverdachte

apexi heeft toch wel iets invloed maar niet zoveel dat de ecu opeens compleet anders reageert, loopt met de apexi aangesloten nog ietsie goed maar zonder is t nu weer hopeloos. lambda was vandaag 1.24 en de AFr kwam op den duur uit op 21.0

als ik t gas intrap slaat die ook af dus ja een x veel te rijk en andere x veel te arm word dr moe van.
Driven by a sixpack
JustrXk
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00

Bericht door JustrXk »

ik heb nu zelf kleine mankementen met mn auto ( geen motor gedeelte) maar kan wel kleine afstand mee rijden.

dus laat een pm achter als je nog wil testen.

grtz

rXk
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

JustrXk schreef:ik heb nu zelf kleine mankementen met mn auto ( geen motor gedeelte) maar kan wel kleine afstand mee rijden.

dus laat een pm achter als je nog wil testen.

grtz

rXk


offtopic: mag ik vragen waar in arnhem want kom zelf ook elke dag in arhem en heb nog nooit een 2e klze in de regio zien(of horen) rijden.
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
JustrXk
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00

Bericht door JustrXk »

ik kom zelf uit presikhaaf.. ik rij op dit moment niet echt vaak meer met mn auto.. alleen kleine afstanden (onder 3-4 km ) per dag. misschien is dat de reden. of omdat ik sinds een maand geleden met klze rij..
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

afkloppen maar t lijkt alsof de klze eindelijk goed loopt, heeft nu 2 weken probleemloos gelopen.

wat ik er aan gedaan heb: helemaal niks, snap er zelf weinig van weet alleen dat die erg goed loopt nu, lamda is 1.00 constant, en afr 14.7 dus de waardes zijn gewoon oke.
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

hey en? hoe rijd die nu nog steeds goed??
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Plaats reactie