Kon niet snel 1,2,3 wat vinden via de zoekfunctie. Dus vraag ik het maar even. Wie heeft ze? Wat is de toegevoegde waarde? Ben je er tevreden mee? en last but not least is het aan te raden met mijn setting of zou het niet zoveel verschil maken?
setting:
1995 Mazda 323F BA KLZE 2.5L v6
CAI cosmo racing
FPR cosmo racing
thx,
apiXx
Competition Ignition Cables (2.0l V6l)
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
niet specifiek met die kabels.
wel met de splitfires welke kwalitatief erg goeie kabels zijn... erg lage weerstand (wat je dus ook wilt bereiken immers) en mooie stevige mantel
zitten rond de 100 euro volgens mij voor een setje van 6.
of anders de kerr nelsons van fordprobestore welke ook zeer goeie kabels zijn
ken de kabels die jij aanhaalt niet 123, zou gewoon goed gerenomeerd merk kopen ( minimaal 8.5mm2 dik voor zo min mogelijk weerstand) goeie bougies erbij en je hebt goeie combi..
verschil zal het vast niet veel maken, maar goed alle beetjes helpen, en als de motor er gewoon lekkerder doorloopt ( stevigere vonk) zou ik het zeker niet laten
wel met de splitfires welke kwalitatief erg goeie kabels zijn... erg lage weerstand (wat je dus ook wilt bereiken immers) en mooie stevige mantel
zitten rond de 100 euro volgens mij voor een setje van 6.
of anders de kerr nelsons van fordprobestore welke ook zeer goeie kabels zijn
ken de kabels die jij aanhaalt niet 123, zou gewoon goed gerenomeerd merk kopen ( minimaal 8.5mm2 dik voor zo min mogelijk weerstand) goeie bougies erbij en je hebt goeie combi..
verschil zal het vast niet veel maken, maar goed alle beetjes helpen, en als de motor er gewoon lekkerder doorloopt ( stevigere vonk) zou ik het zeker niet laten
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
magnecor maakt ook wel goeie kabels ja..
8.5mm2 is goed qua dikte, dikkere kabels nemen en je komt met het probleem dat ze niet fijn in de bestaande beugeltjes passen.
normaal is de stelregel hoe dikker de kabel hoe lager de weerstand, maar met een stock ontsteking zul je echt niet meer winnen.
upgrade je naar een externe coil ( MSD blaster bijvoorbeeld) dan kun je een veel krachtigere vonk produceren en dan zouden dikkere kabels misschien nog iets meer helpen.
maar goed, bij normaal gebruik kun je best wel voor deze gaan
8.5mm2 is goed qua dikte, dikkere kabels nemen en je komt met het probleem dat ze niet fijn in de bestaande beugeltjes passen.
normaal is de stelregel hoe dikker de kabel hoe lager de weerstand, maar met een stock ontsteking zul je echt niet meer winnen.
upgrade je naar een externe coil ( MSD blaster bijvoorbeeld) dan kun je een veel krachtigere vonk produceren en dan zouden dikkere kabels misschien nog iets meer helpen.
maar goed, bij normaal gebruik kun je best wel voor deze gaan
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Tevens zijn die kabels vaak van betere kwaliteit waardoor je de ontsteking zelf minder belast en dus kleinere kans hebt dat deze weigert (bekent kwaaltje)
Heb zelf net de magnecors besteld maar zitten er pas over een paar weken in.
Heb zelf net de magnecors besteld maar zitten er pas over een paar weken in.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences