gezocht: klze rijder
Moderator: Moderators
- MarcX3
- Super-Pilot
- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
- Locatie: omgeving v Doetinchem
- Contacteer:
gezocht: klze rijder
Ik zoek iemand die bij mij wil komen met zijn goed lopende klze om de ecu van diegene bij mij in te zetten.
Ik krijg mijn KLZE niet goed lopend.
En het wijst toch wel in de richting van de ecu, op de K8 ecu loopt de klze beter dan op de kl36 ecu. VRIS kleppen doen t met de K8 ecu maar bij de KL36 ecu reageren de vris kleppen ook niet. Bij beide ECU s loop de klze erg rijk maar de k8 ecu laat m stationair veel beter lopen dat de kl36 ecu
klze heeft van de week nog goed gelopen maar het lijkt alsof die steeds slechter gaat lopen naar mate de ecu zich bijsteld, heb van de week 20 minuten gereden waarbij die goed liep. wil ik m 2 dagen later pakken zonder dat ik wat veranderd heb loopt die voor geen meter meer.
En telkens als ik iets veranderd heb aan afstelling of wat dan ook loopt die even goed en daarna steld de ecu zich bij en is t weer over met de pret.
Heb al veel teruggezet naar orgineel maar er verandert niks. met de performance onderdelen loopt die hetzelfde als zonder.
Voor de kenners onder ons.: kl36: lambda 0.65 afr 9.9
K8 ecu: lambda 0.66/0.70 afr 9.6/10.1
beide stationair 700 toeren
Dus nu is mijn vraag of iemand zich geroepen voelt om eens met de klze langs te komen zodat ik s kan kijken hoe de mx t doet op een bekend werkende ecu.
Ik krijg mijn KLZE niet goed lopend.
En het wijst toch wel in de richting van de ecu, op de K8 ecu loopt de klze beter dan op de kl36 ecu. VRIS kleppen doen t met de K8 ecu maar bij de KL36 ecu reageren de vris kleppen ook niet. Bij beide ECU s loop de klze erg rijk maar de k8 ecu laat m stationair veel beter lopen dat de kl36 ecu
klze heeft van de week nog goed gelopen maar het lijkt alsof die steeds slechter gaat lopen naar mate de ecu zich bijsteld, heb van de week 20 minuten gereden waarbij die goed liep. wil ik m 2 dagen later pakken zonder dat ik wat veranderd heb loopt die voor geen meter meer.
En telkens als ik iets veranderd heb aan afstelling of wat dan ook loopt die even goed en daarna steld de ecu zich bij en is t weer over met de pret.
Heb al veel teruggezet naar orgineel maar er verandert niks. met de performance onderdelen loopt die hetzelfde als zonder.
Voor de kenners onder ons.: kl36: lambda 0.65 afr 9.9
K8 ecu: lambda 0.66/0.70 afr 9.6/10.1
beide stationair 700 toeren
Dus nu is mijn vraag of iemand zich geroepen voelt om eens met de klze langs te komen zodat ik s kan kijken hoe de mx t doet op een bekend werkende ecu.
Driven by a sixpack
- MarcX3
- Super-Pilot
- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
- Locatie: omgeving v Doetinchem
- Contacteer:
ah kijk das ideaal dan.
klze loopt nu weer veel te arm terwijl dr niks met de setup gebeurd is dus ja ecu is toch echt hoofdverdachte
apexi heeft toch wel iets invloed maar niet zoveel dat de ecu opeens compleet anders reageert, loopt met de apexi aangesloten nog ietsie goed maar zonder is t nu weer hopeloos. lambda was vandaag 1.24 en de AFr kwam op den duur uit op 21.0
als ik t gas intrap slaat die ook af dus ja een x veel te rijk en andere x veel te arm word dr moe van.
klze loopt nu weer veel te arm terwijl dr niks met de setup gebeurd is dus ja ecu is toch echt hoofdverdachte
apexi heeft toch wel iets invloed maar niet zoveel dat de ecu opeens compleet anders reageert, loopt met de apexi aangesloten nog ietsie goed maar zonder is t nu weer hopeloos. lambda was vandaag 1.24 en de AFr kwam op den duur uit op 21.0
als ik t gas intrap slaat die ook af dus ja een x veel te rijk en andere x veel te arm word dr moe van.
Driven by a sixpack
JustrXk schreef:ik heb nu zelf kleine mankementen met mn auto ( geen motor gedeelte) maar kan wel kleine afstand mee rijden.
dus laat een pm achter als je nog wil testen.
grtz
rXk
offtopic: mag ik vragen waar in arnhem want kom zelf ook elke dag in arhem en heb nog nooit een 2e klze in de regio zien(of horen) rijden.
Auto is te koop!! PM of MAIL

