Katalysator

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Terreur
New member
New member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:00
Locatie: Haarlem

Katalysator

Bericht door Terreur »

Beste Heren,

mijn MX-3 V6 uit 02-1992 moet binnenkort weer voor de APK. Nu was de katalysator vorig jaar behoorlijk leeggeblazen, maar hij kwam op de een of andere manier nog wel door de APK. Nu ben ik voor de APK van dit jaar op zoek naar een gebruikte kat zodat ik weer een paar jaartjes vooruit kan.

Op marktplaats stond een katalysator te koop van een MX-3 V6 uit 1994. Ik neem aan dat dit het nieuwe type is, maar heeft deze ook een ander type katalysator?

Of heeft iemand nog een katalysator voor een MX-3 V6 uit 1992 'over' in de buurt van Haarlem?

Groeten,

Gabri
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

die kat zou gewoon wel passen ja.

maar goed als ie met de APK er goed doorheen komt, waarom dan een andere kat plaatsen :mrgreen:

ik heb er nog wel eentje liggen evt is volgens mij nog wel goed dus mocht je er evt nog 1 nodig zijn geef je maar een PB
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Terreur
New member
New member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:00
Locatie: Haarlem

Bericht door Terreur »

Ik heb nog even gemailt en zijn MX-3 was van 07-01-1994, dus dat moet de oude versie wel zijn. Maar ik wou graag een vervangende kat omdat ik zo'n flauw vermoeden heb datie dit jaar niet door de APK komt met de huidige kat, vandaar.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

zoals ik zeg, oude of nieuwe type maakt met de kat niks uit.

zoals ik ook aangeef, ik heb er ook nog eentje liggen, weet niet wat hij ervoor moet hebben maar die van mij mag ook wel weg voor mooi prijsje.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Terreur
New member
New member
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:00
Locatie: Haarlem

Bericht door Terreur »

Heel erg bedankt voor je aanbod, maar ik heb die kat onderhand al. Ik reed er van het weekend toch practisch langs, en Wolvega ligt een beetje uit de richting. Maar, zoals gezegd, in ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod. Nu maar eens afwachten wat de schade bij de APK zal zijn zodat ik weer een jaartje (veilig) met m'n MX-3tje kan spelen.
Plaats reactie