Achterbank/zijpanelen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Achterbank/zijpanelen

Bericht door Benny »

Hallo, ik ben net nieuwe op het forum en heb sinds kort mijn rijbewijs en een mx gekocht dus heb nog niet zoveel ervaring met het optisch tunen van een auto.

Ik heb 2 sportstoelen die binnekort geinstalleerd worden en mijn vraag is wat zou ik met de achterbanken of zijpanelen kunnen doen?? ik weet wel dat ik het kan laten bekleden maar dan ben ik snel zo'n 5/600 euro kwijt met de zijpanelen erbij.

is dit makkelijk zelf te doen als ik genoeg leer heb?
en zijn er misschien andere opties voor de achterbanken? ik vind de stof er namelijk niet uitzien. en nee ik wil niet zo'n goedkope shit hoes erover heen met een of andere gare draak erop :P
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Er is een lid hier die ze stoelen en achterbank heeft overgetrokken met een 'hoes' van leer. Deze had hij op de duitse ebay gevonden, paste perfect en ziet er absoluut niet uit als een of andere stoffen hoes.

Mooi en niet duur. Er is vast wel iemand hier die weet over wie ik het heb.
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

ik heb even rondgekeken en ik kwam op zoiets als dit

http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

er staat "eenmaal strak aangetrokkken niet te onderscheiden van echt leer" dat klinkt opzich goed maar ik vraag me af hoe mooi het blijft en eruitziet als het er eenmaal opzit, en nat

Iemand ervaring met die sets? of nog andere ideen voor de zijpanelen?
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Je zou eens kontakt kunnen opnemen met http://www.sklapendra.de. Die hebben nog wel eens een aanbieding op ebay staan.
Ik meen dat Ricoh een van die aanbiedingen heeft gewonnen voor een hele set en heeft nu voor een zacht prijsje een heel mooi interieur.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=200244245107&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=010 is een inmiddels afgelopen ebay-item maar dan krijg je een beetje een idee, of neem anders even contact op met Ricoh.
Je kunt bij sklapendra ongetwijfeld een prijsindicatie krijgen voor alleen de achterbank.
Voor interieurs van na de facelift hadden ze overigens nog geen "mallen" dus zou de prijs hoger liggen. Daarvoor zou je je eigen bekleding hun kant op moeten sturen en maken ze die precies na.
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

dit ziet er erg netjes uit tweaker heb net ff wat foto's gecheckd en het heeft men intresse wel :)

gr Frank
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
Plaats reactie