klinkt lekker

wat hat gepassiert?
kleppendekselpakking achter vervangen, oliefilter vervangen en adapterplaat er tussen gezet voor sensoren. en 6 nieuwe bougies geplaatst..
bij kleppendekselpakking moest dus de inlaat eraf. alles goed gelabelt en opgeborgen alles miz goed teruggeplaatst, dubbel check dus weet 100% zeker dat daar alles wel goed zit
ecuchipje van sebas zat een foutje in (fan sloeg aan als motor op temperatuur was, bleek programmafout te zijn dus niks ernstig) dus nieuwe chip gekregen van sebas, die vrijdag direct ook geplaatst en gaan dacht ik..
maar nu dit... enerzijds hoop ik dat het ligt aan het feit dat er weer een probleempje in de chip, maar miz kan dat niet het enorme getik verklaren..
er zit voldoende olie in, 5W30 zoals eerder ook mee gevuld.
vreemde is, zodra ik ook maar iets aan de gaskabel trek houdt ie in en slaat vervolgens af. starten gaat ook in 2x minimaal, vaak eerste keer starten loopt ie wel, maar slaat dan direct weer af. daarna weer starten en dan blijft ie wel in leven. stationair loopt ie niet slecht, op het enorme getik na dan
ik hoop enerzijds dat het aan de chip ligt, in mijn achterhoofd komen al weer allemaal doemscenarios op waar ik eigenlijk geen trek aan heb.
iemand nog goeie gedachte wat ik kan proberen, naar kijken just to be on the safe side. haal morgen denk ik even mijn oude chipje op bij sebas, om te zien hoe die zich houdt