Speldenknops' lampen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

kevinvandorst schreef:waarom is er geen 1 leverancier die angel eyes gaat maken voor de mx3 ? der is toch echt wel genoeg vraag naar lijkt me.


dat is voor mij idd ook nog een raadsel :?
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

ja ik zou ze dan wel graag wille hebben :)
is het niet mogelijk om als particulier zo'n zelf gemaakt naar een fabriek te brengen en te zeggen zo van ik weet tot als je dit maakt tot je er flink aan zal gaan verdienen omdat er veel vraag naar is in de Mx wereld
zou toch eigk gewoon moete kunne he ?

Gr F
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

ik weet niewt of je enig idee hebt hoeveel het kost om een goede mal te maken maar je bent al gouw enkele duizende tot wellicht wel in de 10.000 kwijt. En dan heb je nog geen lamp of materiaal.

De markt voor mx-3 is ontzettend klein vergeleken met andere merken, kij maar eens voor de gein hoeveel golf, astra of civic er rond rijden tegenover de mx-3.

We zullen het moeten doen met het gene wat er nu op de markt is, er zal niets bijkomen aangezien de mx-3 al 10 jaar uit de productie is.




Maar we wijken af van het topic :mrgreen: Het ging om de lampen.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

echt super super super vet !
kan niet anders zeggen :bier:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

BlackSheep schreef:ik weet niewt of je enig idee hebt hoeveel het kost om een goede mal te maken maar je bent al gouw enkele duizende tot wellicht wel in de 10.000 kwijt. En dan heb je nog geen lamp of materiaal.

De markt voor mx-3 is ontzettend klein vergeleken met andere merken, kij maar eens voor de gein hoeveel golf, astra of civic er rond rijden tegenover de mx-3.

We zullen het moeten doen met het gene wat er nu op de markt is, er zal niets bijkomen aangezien de mx-3 al 10 jaar uit de productie is.




Maar we wijken af van het topic :mrgreen: Het ging om de lampen.


10.000 lijkt me wat overdreven,
en je hebt misschien wel gelijk, er rijden veeel meer astra's rond dan mx3'en.... maar deze worden voornamelijk ook gewoon gebruikt als bijvoorbeeld boodschappen auto, terwijl bijna alle Mx3's ondertussen al in handen zijn van mensen die niet vies zijn van wat optische tuning. 8)

er is echt wel genoeg vraag naar, het eerste bedrijf dat met angel eyes voor de mx3 op de markt komt, kan daar echt heeel leuk aan gaan verdienen !
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

wat ik inderdaad niet begrijp is dat er voor de mx6 WEL projectors te krijgen zijn terwijl er voor de mx3 niks is..

oplage van de mx6 is vele malen kleiner als de mx3
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Er moet maar net een bedrijf zijn dat in zo'n kleine markt wilt investeren. Blijkbaar heeft iemand met een mx6 een goed contact gehad of zelf bij zo'n bedrijf gewerkt.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
MX3Powerr
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 18 aug 2005, 14:50

Bericht door MX3Powerr »

mooie lampen hoor echt super...
ben je er al door de apk mee geweest ?
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

MX3Powerr schreef:mooie lampen hoor echt super...
ben je er al door de apk mee geweest ?


nee maar ze komen zeker weten door de APK heen, er zitten gewoon projectors van een 323 in dus het lichtbeeld is gewoon goed, moet ze alleen nog ff in de goede stand zetten, staan nu iets tever naar boven gericht. De standaard civic projectors zijn echt slecht, geven echt weinig licht.
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

turbulence schreef:wat ik inderdaad niet begrijp is dat er voor de mx6 WEL projectors te krijgen zijn terwijl er voor de mx3 niks is..

oplage van de mx6 is vele malen kleiner als de mx3


voor de 100x nixjes zijn er ook geen projectors te krijgen terwijl die
wel veel zijn verkocht...
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
Plaats reactie