Speldenknops' lampen

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Verplaatst naar optische tuning. Bij aanvulling met foto's en tekst over hoe het gemaakt is kan hij eventueel terug naar projecten.

Admin




Mooi gedaan kerel, ziet er goed uit. Welke leds heb je gebruikt? ze zien er zo groot uit.
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

vet gemaakt man !
dit idee zeg maar is nu ook al op de markt maar helaas natuurlijk weer niet voor de mx3 maar voor VW en andere Audi's :cry:
check : www.nlpower.com

Gr F
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

tnx allemaal voor de reacties!

lampen zijn idd erg goed pas gemaakt, het witte wat je ziet op de foto's is btw schilderstape, ff ter bescherming van het glas nog.

lampen zijn zo goed als af, heb de standaard projectors vervangen voor projectors uit een 323 (lichtbeeld is hierdoor ook een stuk beter en komt als het goed is gewoon door APK) heb een stelmechanisme gemaakt om de projector horizontaal en verticaal te kantelen en tevens te draaien. (bedankt voor het idee San :P)

@ MX3V6_DH: Hoe lang ik er mee bezig ben geweest? Té lang :P

@ PaTjE: Heb je toch 5 min geleden nog gezien? ;)

@ kevinvandorst: weet niet of dit problemen gaat veroorzaken verder, in principe straalt het gewoon wit licht uit (de ledjes zijn 7500 kelvin, daar xenon van 8000K is toegestaan op de weg) Ze worden geschakeld als gewoon stadslicht

@ Mx3 maniac: grappig, wist nog niet dat er al een fabrikant was die de audi lampen heeft gejat :P naja zat eraan te komen natuurlijk ;) denk niet dat ze voor MX-3 gaan komen ook, daar er zelfs geen normale angel eyes voor worden gemaakt..

@ BlackSheep: ledjes:
Spanning 3,8 V
Lichtsterkte 10000 mcd
Golflengte 7500k nm
Hoek 25 graden
5mm leds, lijken misschien wat groter door het plexiglas buisje waar ze in zitten..

Ga binnenkort even bij een garage langs om te kijken of het lichtbeeld goed staat. Verder moet ik nog even naar de ophanging kijken van de koplampen en ff sparen voor een xenonsetje :)

Zal binnenkort nog wat meer pics posten!
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

heb waarschijnlijk binnen zeer korte tijd een xenon setje voor je.

De mijne gaat er namelijk uit. ;)
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

@Kevin: ik vraag me af of je met de civic projectors zowiezo door de apk komt. Tot nu toe vervangt iedereen bij de apk ze weer met originele denk ik? Iemand ooit wel's geprobeerd met de civics er in?
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

@ Dennis: is het H1?

@ Jens: Met de standaard civic projectors kom je niet door de APK, omdat het lichtbeeld gewoon niet goed is. Maar goed als je gestoord bent én tijd over hebt, bouw je gewoon net als ik andere projectors erin.. dan kom je wel door de APK.
Gebruikersavatar
Le(m)x-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:46
Locatie: Noordwijk

Bericht door Le(m)x-3 »

ik ben wel met de standaard civic projectors door de apk gekomen en ik vroeg nog of het lichtbeeld goed was en die gasten daar zeiden dat het goed genoeg was om door de keuring te komen
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

Le(m)x-3 schreef:ik ben wel met de standaard civic projectors door de apk gekomen en ik vroeg nog of het lichtbeeld goed was en die gasten daar zeiden dat het goed genoeg was om door de keuring te komen


ja dat las ik in een post van je een tijdje geleden inderdaad.. vind het maar vreemd dat ze daar niet moeilijk over deden :? naja wel beter iig ;)
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

nope is H4, had ff niet opgelet, je moet idd H1 hebben.
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

waarom is er geen 1 leverancier die angel eyes gaat maken voor de mx3 ? der is toch echt wel genoeg vraag naar lijkt me.
Plaats reactie