zoals velen weten heeft de v6 2 koelvloeistofsensoren..
eentje die dient voor bediening van de meter en eentje die ervoor zorgt dat de fan aanslaat ( beide zitten op de vulhalsnek)
probleem is nu dat ik hier eerst bij de brezan geweest, die kon ze niet bestellen... daarna naar andere automaterialenzaak..
die heeft eentje besteld, echter had ik er al geen goed gevoel over omdat de stekker groen was ( en dat is die zorgt voor de uitlezing op het dash)
binnengekomen en inderdaad, binnenste pootjes zijn anders... dus past niet op bestaande stekker...
hij heeft toen nog half uur gezocht, nog gebeld en alles maar alles wat ie vond waren die andere waar de binnenste pootjes verkeerd om stonden...
weet iemand ook of het mogelijk is om de pootjes af te vijlen en deze daarvoor te gebruiken???
beide hebben 2 pins connector bovenop alleen de binnenste klikpootjes voor de bevestiging zijn dus anders...
dealer heb ik nog niet gedaan, wetende dat dit ook weer mooi duur grapje gaat worden...
koelvloeistofsensor v6 2 soorten
Moderator: Moderators
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
koelvloeistofsensor v6 2 soorten
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Vijlen kan wel, maar dan heb je een verkeerde waarde. Je moet echt de zwarte hebben.
Bovendien is de groene niet voor de uitlezing in je dash. Er zitten bij jou zelfs 3 temperatuursensoren. Waarvan de kleinste voor de meter in je dash is.
Wat die dingen bij de dealer kosten, geen idee. Maar ik zou er iig eens naar vragen als ik jou was.
Bovendien is de groene niet voor de uitlezing in je dash. Er zitten bij jou zelfs 3 temperatuursensoren. Waarvan de kleinste voor de meter in je dash is.
Wat die dingen bij de dealer kosten, geen idee. Maar ik zou er iig eens naar vragen als ik jou was.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
was ik al bang voor ja...
zag in de shopmanual ook al dat er div waardes vermeld werden....
morgen maar eens eventjes horen.....
zag dat fordprobestore.co.uk ze ook heeft, hier staat echter bij ''for ecu reading, not gaugecluster''
dat zal dan wel weer de 3e zijn of niet (die groene dus), aangezien ik begrepen had dat deze sensor die ik nu stuk heb er puur en alleen voor is om de ventilator aan en uit te schakelen, dus heeft ook geen invloed op motorloop etc...
zag in de shopmanual ook al dat er div waardes vermeld werden....
morgen maar eens eventjes horen.....
zag dat fordprobestore.co.uk ze ook heeft, hier staat echter bij ''for ecu reading, not gaugecluster''
dat zal dan wel weer de 3e zijn of niet (die groene dus), aangezien ik begrepen had dat deze sensor die ik nu stuk heb er puur en alleen voor is om de ventilator aan en uit te schakelen, dus heeft ook geen invloed op motorloop etc...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Fullsize schreef:Vijlen kan wel, maar dan heb je een verkeerde waarde. Je moet echt de zwarte hebben.
Bovendien is de groene niet voor de uitlezing in je dash. Er zitten bij jou zelfs 3 temperatuursensoren. Waarvan de kleinste voor de meter in je dash is.
Wat die dingen bij de dealer kosten, geen idee. Maar ik zou er iig eens naar vragen als ik jou was.
Precies... sommige klze's hebben 3 sensoren.
vraag eens bij jeroentje na, of ga eens kijken op een paar sloperijen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences