Bodykit vraag

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bodykit vraag

Bericht door PascalMX3 »

Hey Allemaal!

Ik ben op zoek naar een nieuwe voorbumper, omdat deze kapot is gegaan door een aanrijding(kreeg geen voorrang)
Ik had een pakfeifer voorbumper, en orgineel achterbumper. Door de aanrijding is mijn zijscherm ook stuk en heb veel krassen aan de linkerkant, dus hij wordt helemaal opnieuw gespoten, want de verzekering vergoed toch. Dus ik leg een beetje geld bij en neem direct een achterbumper en sideskirts erbij.

Ik zit nu erg te twijfelen tussen merken en modellen. Heeft iemand ervaring met deze voor en achterbumper?

http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=10150205

http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=10150452

Die voorbumper lijkt me niet zo'n probleem, maar zal de demper wel goed passen achter die achterbumper? Als ik nu maten had van die bumper dan wist ik het wel :roll:

Of zal ik pakfeifer nemen, waar ik best tevreden over was.

Pascal
Gebruikersavatar
Le(m)x-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:46
Locatie: Noordwijk

Bericht door Le(m)x-3 »

voor die achterbumper zou je ''Gozer'' moeten vragen die heeft hem erop zitten :bier:
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Pasvorm schijnt zeer goed te zijn van deze kit.
Het enige nadeel van de voorbumper (correct me if I'm wrong) is dat er geen stalen beugels opzitten.
Bij de Pakfeiffer zitten stalen beugels op zodat je de bumper kunt bevestigen op de originele bevestigingspunten aan de chassis-balken.
Voor zover ik weet zit dat hier niet op.
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

zou persoonlijk dan weer voor de pakfeifer gaan.
deze bumper steekt er ver naar voren. vind ik persoonlijk niet mooi.
achterbumper is wel erg geschikt voor links/rechts uitlaat ;)
Afbeelding
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Bedankt voor jullie info en mening!!
Die achterbumper steekt volgens mij ook best wel ver, en is vrij vlak van boven. En ja, als er ook nog geen stalen beugels bij zitten dan weet ik het wel.......................

PAKFEIFER :bier:

Ik bestel gewoon de complete bodykit(Invader) van Pakfeifer, want ik denk dat ik spijt krijg als ik die andere kit ga kopen.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je moet lekker de bumpers kopen die JIJ mooi vind.

Gewoon rekening mee houden dat in ELKE bumper werk zit, de een wat meer dan de ander.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Pcies wat Whitefinish zegt, je smaak doen!

L+R bij die achterbumper komt wel wat werk bij, de bak van het reservewiel moet weggeslepen worden omdat de gaten in de bumper redelijk hoog zitten.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
ronin
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 jul 2006, 15:23
Locatie: almelo

Bericht door ronin »

ik heb de zelfde voorbumper. mss tip bij nlpower hebben ze hem ook voor 200,- en super kwaliteit. nadeel van die bumper is dat de voorzijkant geen bevesteging zit zoals bij veel bumpers en kan gaan hangen ik heb er aparte beugels voor laten maken zodat hij nu mooi strak zit en niet zwabbert op de snelweg.

achterkant is niet mijn smaak bij gozer gezien en vind jammer at het in het midden iets te veel naar binnen loopt beetje vrouwlijk figuur haha ) (.
kwa uitlaat jah is volgens mij bij gozer pas gemaakt want het zit wel iets hoger dacht ik maar dat weet gozer wel beter.
one racer without a master.
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Vond die achterbumper zelf ook wat saai. De voorbumper vind ik erg mooi, alleen kan geen mooie combinatie vinden. Vandaar heb ik een complete kit van pakfeifer besteld. Ben wel 500 euro duurder uit, maar daar krijg ik zeker geen spijt van.
Ik denk dat ik alles ga uitvoeren met zwart gaas. M'n auto is zwart, en al dat zilverwerk vind ik niks, maar dat is mijn smaak 8)
Verder ga ik alles zwart maken, zoals binnenwerk koplampen, knipperlichten (zwarte ofwel donkere zijknipperlichten heb ik al), met black smoke altezza achterlichten, en de spaken van m'n OZ cupvelgen worden ook zwart.
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

Klinkt goed Pascal.

Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

(Vind persoonlijk zwart gaas ook iets mooier)
Plaats reactie