Benzine druk
Moderator: Moderators
Benzine druk
Hey,
Ik ben nu bezig met het instaleren van mn thermal spacers , maar nu moet ik de benzine druk aflaten , hoe kan ik dat het beste doen ? dat wat in de beschrijving klopt niet egt, staat in dat de Feul pump relay in het zekering kastje moet zitten , maar die zit er dus niet..
Groeten,
Ik ben nu bezig met het instaleren van mn thermal spacers , maar nu moet ik de benzine druk aflaten , hoe kan ik dat het beste doen ? dat wat in de beschrijving klopt niet egt, staat in dat de Feul pump relay in het zekering kastje moet zitten , maar die zit er dus niet..
Groeten,
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- BlackSheep
- Super-Pilot
ZEKERS TOP, je kunt straks alles in een mooi opzetje zetten, liefst met de foto reeds geupload.
Zet hem maar neer in de how-to dan kijkt Turbulence er nog wel ff naar of alles er duidelijk in staat en past hem desnoods aan.
Jeroen beheert namelijk de How-to's dus heb je vragen mbt tot het posten in dat gedeelte of over de opmaak kun je contact met hem opnemen.
Zet hem maar neer in de how-to dan kijkt Turbulence er nog wel ff naar of alles er duidelijk in staat en past hem desnoods aan.
Jeroen beheert namelijk de How-to's dus heb je vragen mbt tot het posten in dat gedeelte of over de opmaak kun je contact met hem opnemen.
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
helaas kan niemand meer met een gewone useraccount posten in de FAQ area...
dit ook omdat er anders misschien topics inkomen die er niks te zoeken hebben..
pb anders eventjes je hele verhaal incl fotos naar mij dan zal ik er een mooi verhaaltje van maken...
dit ook omdat er anders misschien topics inkomen die er niks te zoeken hebben..
pb anders eventjes je hele verhaal incl fotos naar mij dan zal ik er een mooi verhaaltje van maken...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- BlackSheep
- Super-Pilot
Zooo heb ze erin zitten, en net even een test ritje gemaakt...
Intake blijft nog altijd wel warm , maar wel een stuk minder dan eerst, kan ook aan het weer liggen...
Rijd verder super , maar dat heeft er ook mee te maken dat ik de hele intake heb schoon gemaakt..
En nu weet ik ook waarom de de Bitch bold aan zn naam komt
Morge ga ik dan beginnen aan een How To , nu eerst bbq-en en een pilsje
Grtz
Intake blijft nog altijd wel warm , maar wel een stuk minder dan eerst, kan ook aan het weer liggen...
Rijd verder super , maar dat heeft er ook mee te maken dat ik de hele intake heb schoon gemaakt..
En nu weet ik ook waarom de de Bitch bold aan zn naam komt

Morge ga ik dan beginnen aan een How To , nu eerst bbq-en en een pilsje

Grtz