mx3 op www.nu.nl wegens ruzie wegversmalling

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

martinenijenhuis schreef:Omdat die bus zo groot is denkt hij van ik heb voorrang :nut:
Hij is veel minder ver op dat punt dan de mx-3 dus die bus
had even moeten wachten!!
Ja zo kan je het ook zien mannen. ;)

Groetjes M&M


Misschien had die bus ook voorrang. ;)

en anders kon t zijn dat die bus al bezig was de versmalling te nemen maar was de mx er sneller, bus is immers niet al te snel.

Zo kun je t ook zien ;)
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

naja...

of het die bus nu was of die mx rijder... getuigt wel weer van gevalletje ''kort lontje''

beetje jammer vind ik dat he... heb ook wel eens dat ik aan kom rijden en er links allemaal auto's staan en er net eentje aankomt rijden. in principe heb je voorang en moet hij maar zien waar hij zijn auto tussen perst maar je kunt toch ook wel ff 5 sec wachten en hem voorbij laten gaan... altijd handje netjes omhoog van de ander...

toch wel zonde dat we hier in nederland van dit soort asociale idoten hebben die totaal geen fatsoen of kennis van normen en waarden hebben
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
raymondmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 450
Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals

Bericht door raymondmx-3 »

nou in iedergeval was het niet Yellow (Pieter) want die heeft geen orginele achterbumper meer.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Erg jammer van de reactie van die gast. Een kleine moeite om even de auto achteruit te zetten.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Marcjuh
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 6345
Lid geworden op: 18 jul 2003, 16:31
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Marcjuh »

Ik snap de frustratie... maar uiteindelijk moet je toch achteruit want zo'n bus heeft daar gewoon wat meer problemen mee.

Als zou de bus fout zitten dan moet je (zeker als MX-3 bestuurder) gewoon de wijste te zijn en de achteruit even aan te tikken.

Scheelt jou en de jmede weggebruikers een hele hoop tijd !
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

turbulence schreef:naja...

of het die bus nu was of die mx rijder... getuigt wel weer van gevalletje ''kort lontje''

beetje jammer vind ik dat he... heb ook wel eens dat ik aan kom rijden en er links allemaal auto's staan en er net eentje aankomt rijden. in principe heb je voorang en moet hij maar zien waar hij zijn auto tussen perst maar je kunt toch ook wel ff 5 sec wachten en hem voorbij laten gaan... altijd handje netjes omhoog van de ander...

toch wel zonde dat we hier in nederland van dit soort asociale idoten hebben die totaal geen fatsoen of kennis van normen en waarden hebben

weinig hieraan toetevoegen ;) :bier:
mensen kunnen zich zo druk maken om sommige dingen :roll:
doe niet zo moeilijk en laat die bus gewoon ff voor gaan.
je zal der maar achter staan wachten omdat "pietje" niet naar achter wilt, dan krijg je mij wel boos op zo'n manier.
:nut: :angel:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Kan me de ergenis wel voorstellen hoor. Maarja om de boel vast te laten lopen omdat je vindt dat je gelijk hebt, is wel een beetje teveel van t goeie.
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Aan de positie van de bus te zien lijkt die toch aan t kortste eindje te hebben getrokken. Maar om daarvoor t verkeer zo lang vast te zetten tja.. Sommige buschauffeurs hebben wel een lesje nodig hoor.. vaak genoeg gehad dat ze mij op de motor aan zien komen op een rotonde, hang al op de helft vd rotonde waar je al voorrang hebt en dan toch die bus de rotonde op rijden, zo van -ik ben groot dus je stopt wel- zodat je uit alle macht je fiets rechtop moet zetten om veilig te kunnen remmen. Maar goed, eikels genoeg in t verkeer en om nu elke keer t verkeer vast te zetten gaat me wat te ver :clown: t zijn immers ook gewone bestuurders die dit soort geintjes flikken..
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Denk dat er nu wel genoeg over de situatie gezegd is, zolang je niet ieder ze verhaal kunt aanhoren zullen we nooit weten wat de achterliggende gedachte is geweest dat niemand op elkaar heeft gewacht.

Een foto zegt vaak niet alles ;)
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

tja het mes snijdt aan 2 kanten he, de bestuurder van de mx kan achteruit
gaan, maar de chauffeur van de bus kan dat ook (En moeilijk is zal dat
niet zijn, hij moest dat waarschijnlijk ook bij z'n exame doen...). Dit heeft
gewoon met arrogantie & tolorantie van beide bestuurders te maken...

Weet iemand wat de uitslag was?
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
Plaats reactie