@TarmaC

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

dit was de reden dat harry er vanaf had gezien:
nou er zit een deuk en een gat in het kleppendeksel,, het kan goed zijn dat er helemaal nix mee aan de hand is maar ik ga de gok gewoon niet wagen!

ik kijk wel rond voor een anderen eventueel, maar of ik er een tegen kom is een ander verhaal! ik heb er ff over na moeten denken maar het moet gewoon goed zijn,, en niet al problemen hebben terwijl hij niet niet eens bij je thuis staat!

maar verlopig nog geen turbo! misschien komt het nog wel maar dit blok hoef ik niet!

maar ben wel benieuwd ! erg dik blok voor in de mx iig :bier:
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

RichMX-3 schreef:dit was de reden dat harry er vanaf had gezien:
nou er zit een deuk en een gat in het kleppendeksel,, het kan goed zijn dat er helemaal nix mee aan de hand is maar ik ga de gok gewoon niet wagen!

ik kijk wel rond voor een anderen eventueel, maar of ik er een tegen kom is een ander verhaal! ik heb er ff over na moeten denken maar het moet gewoon goed zijn,, en niet al problemen hebben terwijl hij niet niet eens bij je thuis staat!

maar verlopig nog geen turbo! misschien komt het nog wel maar dit blok hoef ik niet!

maar ben wel benieuwd ! erg dik blok voor in de mx iig :bier:


Het gat in t kleppendeksel was denk ik de vulopening en die deuk weet ik niet zat er volgens bastian niet in.

Waarom ik er zo mee bezig ben geweest: Ik heb Tarmac getipt over dat blok omdat ik wist dat hij er 1 zocht.

Vandaar dat ik t er met bastian uitvoerig over gehad heb
Driven by a sixpack
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

Bastian zij tegen mij dat de schade zo was dat de kleppendeksel niet meer volledig afgesloten was, en dat er een nieuwe opmoest, en daarop kon ik ook korting krijgen! daarom hoef ik hem niet meer,
Afbeelding
TarmaC
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 sep 2007, 12:17
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Bericht door TarmaC »

Ik ga eind deze maand kijken bij Bastian en dan kan ik zelf wel oordelen of ik het blok goed genoeg vind of niet...
Ik koop hem sowieso zeker, want zo'n kans krijg je amper of zo'n blokje te bemachtigen...
Bedankt iig voor jullie posts... ;)
Ben blij dat er zo mee geleefd wordt... :p

Greetz TarmaC

P.S. Nog bedankt Marc voor je tip... ;)
TarmaC
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 sep 2007, 12:17
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Bericht door TarmaC »

Plaats reactie