vaf welke van hieronder is de beste voor een swap??
Moderator: Moderators
vaf welke van hieronder is de beste voor een swap??
323 Series 1 85-87 (VAF) 220=300 kpa. 90 ltr/h 5-6 cc/min
323 Series 2 87-89 (VAF) 220=300 kpa. 120 ltr/h 5-6 cc/min
323 SOHC 89-92 (VAF) 250=300 kpa. 110 ltr/h 5-6 cc/min
626, MX-6 87-89 (VAF) 250=300 kpa. 100 ltr/h 10 cc/min
626 2.2 L 90-92 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 6.2-7 cc/min
929 2.0 L 84-86 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-6 cc/min
929 1986- Turbo (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-6 cc/min
929 1986-87 (VAF) 250=300 kpa. 100 ltr/h 5-6 cc/min
929 1987-89 (VAF) 250=300 kpa. 110 ltr/h 5-6 cc/min
MX-5 1993 (VAF) 250=300 kpa. 90-100 ltr/h 5-6 cc/min
RX7 86 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-7.5 cc/min
RX7 86 Turbo (VAF) 250=300 kpa. 90-120 ltr/h 5-6 cc/min
laat een bericht achter welke vaf voor welk blok het beste is
323 Series 2 87-89 (VAF) 220=300 kpa. 120 ltr/h 5-6 cc/min
323 SOHC 89-92 (VAF) 250=300 kpa. 110 ltr/h 5-6 cc/min
626, MX-6 87-89 (VAF) 250=300 kpa. 100 ltr/h 10 cc/min
626 2.2 L 90-92 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 6.2-7 cc/min
929 2.0 L 84-86 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-6 cc/min
929 1986- Turbo (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-6 cc/min
929 1986-87 (VAF) 250=300 kpa. 100 ltr/h 5-6 cc/min
929 1987-89 (VAF) 250=300 kpa. 110 ltr/h 5-6 cc/min
MX-5 1993 (VAF) 250=300 kpa. 90-100 ltr/h 5-6 cc/min
RX7 86 (VAF) 250=300 kpa. 90 ltr/h 5-7.5 cc/min
RX7 86 Turbo (VAF) 250=300 kpa. 90-120 ltr/h 5-6 cc/min
laat een bericht achter welke vaf voor welk blok het beste is
Laatst gewijzigd door lucifer op 08 apr 2008, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Hou het maar gewoon bij de vaf die de fabrikant bij het blok heeft geleverd
Je kan nog voor een klze met een kl05 ecu en vaf gaan rijden, maar verder zou ik niet veel anders te werk gaan.
Zoals ivo zei, ga dan voor standalone (of mapecu)
Je kan nog voor een klze met een kl05 ecu en vaf gaan rijden, maar verder zou ik niet veel anders te werk gaan.
Zoals ivo zei, ga dan voor standalone (of mapecu)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
die balgjes voor je VRIS zijn volgens mij zelfde als op de k8, dus die kan je zo overzetten... gaan je kleppen nu helemaal niet meer open? de connectors wel goed aangesloten, vacuumslangen goed aangesloten?
maar heb je een ZE of DE?
want kl-05 is niet de beste combi voor de KLZE... denk dat niet veel verschil zal zijn... maar heb je de ZE met een KL05 ECU dan moet je ook de KL-02 VAF nemen want icm de JE50 van de k8 werkt die ook niet goed...
het is voor ZE:
KL31/36 ECU met JE50 VAF
KL05 ecu met chip en KL-02 VAF ( heb ik werkend met Fullsize chip)
voor DE:
Kl05 ECU met KL-02
aangezien je een DE/ZE hebt ( longneck is ZE, dus daar vanuit gaand) zal het niet werken om de k8 intake te plaatsen.
zowieso zijn de runners anders ( aansluiting op cilinderkop is dus niet gelijk) dus daar moet je niet aan gaan beginnen
longneck intake vereist dat je de accu wel verplaatst want daar zal nu straks je luchtinlaat langslopen
maar heb je een ZE of DE?
want kl-05 is niet de beste combi voor de KLZE... denk dat niet veel verschil zal zijn... maar heb je de ZE met een KL05 ECU dan moet je ook de KL-02 VAF nemen want icm de JE50 van de k8 werkt die ook niet goed...
het is voor ZE:
KL31/36 ECU met JE50 VAF
KL05 ecu met chip en KL-02 VAF ( heb ik werkend met Fullsize chip)
voor DE:
Kl05 ECU met KL-02
aangezien je een DE/ZE hebt ( longneck is ZE, dus daar vanuit gaand) zal het niet werken om de k8 intake te plaatsen.
zowieso zijn de runners anders ( aansluiting op cilinderkop is dus niet gelijk) dus daar moet je niet aan gaan beginnen
longneck intake vereist dat je de accu wel verplaatst want daar zal nu straks je luchtinlaat langslopen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40
- Dikkekobus
- Co-Pilot
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
- Locatie: Sappemeer