De voorste veren zijn meestal in de loop der jaren al een behoorlijk eindje doorgezakt, het meeste gewicht van de mx leunt op de vooras. Het lijkt dan of íe voor minder gezakt is, maar ten opzichte van nieuwe oem veren zou het verschil veel groter zijn.
Daarbij hebben de verlagingsveren ook nog wat tijd nodig om nog iets verder te zakken, als je een paar weken gereden hebt, zal je wagen nog iets gezakt zijn.
Ok vandaar, de verlaging viel me al iets tegen... (al heb ik al 2 drempels vol gepakt )
Dan wacht ik ook nog even met uitlijnen want anders heeft dat geen zin natuurlijk, als hij nog moet nazakken
zou niet te lang wachten hoor, na 1 a 2 dagen rijden is de vering wel uitgezakt.
gewoon lekker uitlijnen gelijk.
kost je je banden anders, is echt zonde.
resultaat is mooi geworden !!!
Da's anders behoorlijk wat voor een 4cyl.! Bij de meeste veren zijn ze uitgegaan van de V6, die is toch wel een stukje zwaarder dan de 4cyl., dus zijn de veren eigenlijk wat te hard. Ze zullen dus nooit zover zakken als bij de V6.
Maar ziet er goed uit, lijnen van de auto komen een stuk beter uit zo!
Ik ga de auto deze week even laten uitlijnen, dit is zeker wel nodig merk ik want bijv in bochten hoor je de banden erg snel piepen wat ze normaal nooit zo snel deden...
Achter had de auto nog wel iets mogen zakken, maar ik kan nu tenminste nog normaal wat bagage en passagiers meenemen