Condance

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

heb zelf ook apex veren. achterkant zie je wel maar voorkant lijkt niet veel te zakken.
Afbeelding
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

justa schreef:heb zelf ook apex veren. achterkant zie je wel maar voorkant lijkt niet veel te zakken.


:blink:

heb ze gisteren eronder gezet maar bij mij lijkt het juist andersom, de voorkant lijkt meer gezakt te zijn dan achter... :roll:

foto's komen eraan!
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

De voorste veren zijn meestal in de loop der jaren al een behoorlijk eindje doorgezakt, het meeste gewicht van de mx leunt op de vooras. Het lijkt dan of íe voor minder gezakt is, maar ten opzichte van nieuwe oem veren zou het verschil veel groter zijn.
Daarbij hebben de verlagingsveren ook nog wat tijd nodig om nog iets verder te zakken, als je een paar weken gereden hebt, zal je wagen nog iets gezakt zijn.
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Ok vandaar, de verlaging viel me al iets tegen... (al heb ik al 2 drempels vol gepakt :oops: )
Dan wacht ik ook nog even met uitlijnen want anders heeft dat geen zin natuurlijk, als hij nog moet nazakken :roll:
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

zou niet te lang wachten hoor, na 1 a 2 dagen rijden is de vering wel uitgezakt.
gewoon lekker uitlijnen gelijk.
kost je je banden anders, is echt zonde.
resultaat is mooi geworden !!!
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Da's anders behoorlijk wat voor een 4cyl.! Bij de meeste veren zijn ze uitgegaan van de V6, die is toch wel een stukje zwaarder dan de 4cyl., dus zijn de veren eigenlijk wat te hard. Ze zullen dus nooit zover zakken als bij de V6.

Maar ziet er goed uit, lijnen van de auto komen een stuk beter uit zo!
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Ik ga de auto deze week even laten uitlijnen, dit is zeker wel nodig merk ik want bijv in bochten hoor je de banden erg snel piepen wat ze normaal nooit zo snel deden...
Achter had de auto nog wel iets mogen zakken, maar ik kan nu tenminste nog normaal wat bagage en passagiers meenemen ;)
TarmaC
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 sep 2007, 12:17
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Bericht door TarmaC »

Heeyz,

welkom hier!!
Volgens mij kom ik je deze week je achterlichten brengen.. ;)
Tot zondag..

Greetz TarmaC
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

TarmaC schreef:Heeyz,

welkom hier!!
Volgens mij kom ik je deze week je achterlichten brengen.. ;)
Tot zondag..

Greetz TarmaC


Haha dat is toevalig! Tot zondag dan ja :)
Plaats reactie