Yence
Moderator: Moderators
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Toch wel, en horen ook gewoon voor de B6DE te zijn :(
Had echt hoge verwachtingen hiervan en was ook al plannen aan het maken om andere nokkenassen, nokkenaswielen, map ecu e.d. bij elkaar te sparen om over een jaar ofzo een hele rebuild te (laten) doen en eens te kijken wat er uit een N/A b6de te halen is. Maar als ik nu al tegen dit soort dingen aan ga lopen
Had echt hoge verwachtingen hiervan en was ook al plannen aan het maken om andere nokkenassen, nokkenaswielen, map ecu e.d. bij elkaar te sparen om over een jaar ofzo een hele rebuild te (laten) doen en eens te kijken wat er uit een N/A b6de te halen is. Maar als ik nu al tegen dit soort dingen aan ga lopen
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Niet echt, alleen wil ik het allemaal terug wat strakker hebben. De sideskirts moeten nog gespoten worden, aan het interieur moeten nog nog wat kleine dingen gebeuren en er komen nog windowvisors op. Verder gebeurt er niets meer aan mijn wagen.
De witte heeft ook nog een aantal grote investeringen nodig en geld om 2 wagens tegelijk te tunen heb ik niet
De witte heeft ook nog een aantal grote investeringen nodig en geld om 2 wagens tegelijk te tunen heb ik niet
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Nou, 't is weer niks dan tegelslag en ellende.
De pulley paste dus al niet en de versnellingsbak was er voor niets afgeweest omdat het vliegwiel niet paste. De energy suspension bussen komen niet eens in de buurt genoeg om passend te kunnen maken. Daarbij zat er ook nog's een hoop vertraging op een aantal onderdelen die nodig waren voor gepland onderhoud (grote beurt, distributie etc)
De mx van Sil had ook apk nodig en die bleek ook het een en ander te mankeren (fuseekogel, remslangen en stabilisatorstangetjes)
resultaat: een rekening van dik 3400 euro :(
Was van plan deze zomer m'n auto af te ronden, maar dat zit er dus weer niet in :S En de plannen voor sil's auto gaan ook maar ff de vriezer in.
Heb er op 't moment ff serieus de pest in
De pulley paste dus al niet en de versnellingsbak was er voor niets afgeweest omdat het vliegwiel niet paste. De energy suspension bussen komen niet eens in de buurt genoeg om passend te kunnen maken. Daarbij zat er ook nog's een hoop vertraging op een aantal onderdelen die nodig waren voor gepland onderhoud (grote beurt, distributie etc)
De mx van Sil had ook apk nodig en die bleek ook het een en ander te mankeren (fuseekogel, remslangen en stabilisatorstangetjes)
resultaat: een rekening van dik 3400 euro :(
Was van plan deze zomer m'n auto af te ronden, maar dat zit er dus weer niet in :S En de plannen voor sil's auto gaan ook maar ff de vriezer in.
Heb er op 't moment ff serieus de pest in
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
oeff.. dat zijn net niet de kosten waar je op zit te wachten....
en dan is het helemaal vervelend dat de onderdelen die je gekocht hebt niet eens passen...
die energy bushings zijn toch specifiek voor de mx? heb er wel eens wat over gelezen op mx-3.com namelijk...
maar 3400 is wel een boel zeg... koop je een nieuwe mx voor... moet geen 340 zijn? want anders had je miz beter afscheid kunnen nemen van de andere mx..
en dan is het helemaal vervelend dat de onderdelen die je gekocht hebt niet eens passen...
die energy bushings zijn toch specifiek voor de mx? heb er wel eens wat over gelezen op mx-3.com namelijk...
maar 3400 is wel een boel zeg... koop je een nieuwe mx voor... moet geen 340 zijn? want anders had je miz beter afscheid kunnen nemen van de andere mx..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten