Cold Air Intake Advies?!
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Ik zou dan niet weten hoe deze buizen op een K8 moeten passen
http://www.cosmoracing.com/productinfo. ... 3&pid=1548
Als ik die 90 graden bocht weg laat wil het wel.
dan komt na het gasklephuis de luchtmassa meter en daar na die langere buis met filter.
Maar die 90 graden bocht zou toch moeten passen opzich, of ze hebben het bij dat bedrijg helemaal fout!
http://www.cosmoracing.com/productinfo. ... 3&pid=1548
Als ik die 90 graden bocht weg laat wil het wel.
dan komt na het gasklephuis de luchtmassa meter en daar na die langere buis met filter.
Maar die 90 graden bocht zou toch moeten passen opzich, of ze hebben het bij dat bedrijg helemaal fout!
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
The intake upgrade is not plug and play toys if you are not familiar with the intake and DIY we recommend you to have professional installation. We have attached a photo hope it helps. Let us know if you have any question during installation so we can give you tech support.
Dit stond er in het mail-tje.
Ik ga geen gaten in mijn auto zitten boren dus als er idd geen doorgang zit gebruik ik het kleine 90 graden buisje niet.
Dan krijg je hetzelfde als normale CAI systemen eerst de luchtmassa meter dan een 90 graden bocht, en dan recht naar beneden en komt de filter net boven de bodemplaat te hangen.
Moet ik alleen een gaatje in die buis maken en het rubber voor de carterontluchting daarin doen, liever daar een gat in als in de carosserie!
Dit stond er in het mail-tje.
Ik ga geen gaten in mijn auto zitten boren dus als er idd geen doorgang zit gebruik ik het kleine 90 graden buisje niet.
Dan krijg je hetzelfde als normale CAI systemen eerst de luchtmassa meter dan een 90 graden bocht, en dan recht naar beneden en komt de filter net boven de bodemplaat te hangen.
Moet ik alleen een gaatje in die buis maken en het rubber voor de carterontluchting daarin doen, liever daar een gat in als in de carosserie!
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
Ik heb hem zo klein gekregen.
Maar als het zo moet als het op de foto staat, moet je een gat maken in de carroserie!
En ik ga niet zo maar een gat in mijn auto boren
Ik heb het 90 graden bochtje door midden gezaagd, en nu past het ook mooi.
En heb nog steeds het voordeel dat ik de carterontluchting erop aan kan sluiten.
Maar als het zo moet als het op de foto staat, moet je een gat maken in de carroserie!
En ik ga niet zo maar een gat in mijn auto boren
Ik heb het 90 graden bochtje door midden gezaagd, en nu past het ook mooi.
En heb nog steeds het voordeel dat ik de carterontluchting erop aan kan sluiten.